Plaats hier foto's van Bedford voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Bedford voertuigen  (gelezen 18452 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Foto Joop

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 juli 2005, 20:40:04
brandweer Oldenzaal heeft ook een bedford gehad, heeft iemand daar foto`s van ::) ;D

ja

louis van t

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2005, 20:51:32
als je uit Oldenzaal komt.  dan moet je maar eens kijken of je het jubileumboek over de brandweer van Oldenzaal kan krijgen. daar in staan genoeg foto's met oude voertuigen van Oldenzaal.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 20 juli 2005, 21:46:04
Dat boek heb ik wel, maar als je nog andere foto`s hebt van die bedford, wil je ze dan plaatsen ::)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Foto Joop

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 20 juli 2005, 21:51:02
Dat boek heb ik wel, maar als je nog andere foto`s hebt van die bedford, wil je ze dan plaatsen ::)

Andere foto's dan die heb ik niet; de negatieven van betreffende foto heb ik in beheer.

Rene112

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 20 juli 2005, 22:33:06
Ik heb hem volgens mij wel eens eerder geplaatst....
Maar het is een Bedford, dus :

Deze vrachtauto was in 1991 in gebruik als leswagen bij de brandweer van Lissabon in Portugal.

Het is (tot nu toe) het enige brandweervoertuig dat ik ooit heb gezien met 2 sturen (naast elkaar ;)).

Leuk als je onenigheid krijgt over links- of rechtsaf slaan  ;D ;D dan wordt het kijken wie het sterkste is!

groeten,
René de Caluwé

[verwijderd door de admin]

Vatrogasci

• purchaser
  • Forum gebruiker
    • BLOG VATROGASCI
Reactie #15 Gepost op: 22 juli 2005, 09:24:28
Bijgaand nog een "moderne" Belgische Bedford.
Deze TL 860 is een autospuit groot vermogen waarvan er door Somati begin jaren '80 slechts enkele zijn geleverd : o.a. Gent, Hasselt, Oudenaarde en Roeselare 

De bedrijfsbrandweer van Opel Belgium te Antwerpen had ook een autopomp op basis van zo'n Bedford

Securifire

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 27 juli 2005, 21:39:37
Voertuig van de Highland and Islands Fire brigade.

[verwijderd door de admin]

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2005, 22:32:35
Hier heeft Voorburg er 1 van gehad!

http://www.brandweerleidschendamvoorburg.nl/?p=oude%20voertuigen/47-27-MB&submenu=3

Alleen hebben ze hem gesloopt met een boom uit de grond trekken! Niet zo slim:D! Dat vond die niet leuk
:D!

Groet Ronald.

Securifire

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 29 juli 2005, 11:30:27
In IJsland rijden er nog steeds Bedfords in actieve dienst. Maar ook dit aantal wordt steeds minder. Twee foto's van Bedfords. 1 stond er al reeds op een plek weg te roesten, de ander stond nog op de uitruk......

louis van t

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2005, 15:35:45
Hey Marcel

zijn dat geen Green Goddress autospuiten. uit Engeland afkomstig. dan waren dat ook geen nieuwe wagens toen men ze aankocht. trouwens zijn er nog veel Amerikanen te vinden bij de IJslandse brandweer of word het nu meer Europese merken.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief