GRIP 1 (schaatser vermist) Nieuwkoopse plassen Meijepad - Nieuwkoop 20-01-2013

Auteur Topic: GRIP 1 (schaatser vermist) Nieuwkoopse plassen Meijepad - Nieuwkoop 20-01-2013  (gelezen 14553 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EricSeugling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Omdat bij dit soort meldingen de kans dat de persoon in kwestie in de kroeg o.i.d. zit vrij groot is.

Ik zou voorzichtig zijn met dit soort aannames Joost, wij rukken niet voor niets uit met zoveel materieel en mensen.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Gelukkig dat Hollallands Midden de duikers nog niet heeft wegbezuinigd


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Ik zou voorzichtig zijn met dit soort aannames Joost, wij rukken niet voor niets uit met zoveel materieel en mensen.

Gelukkig spreek ik ook uit praktijkervaring ;) Ik zeg niet dat de inzet "voor niks" is, het is echter in de praktijk zo dat (ook) in dit soort situaties vaak een andere verklaring is dan het voor de hand liggende. Daarom wordt hier ook het publiek ingezet om mee te kijken op straat, maar bijvoorbeeld ook in de kroeg...


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Hoe zit dat nu met die duikers gaan die ook onder het ijs nu. En zo jah ja voor hoelang zitten ze daar onderdan .ivm kou..?
Als er onder het ijs gedoken moet worden zullen ze dat zeker doen. En dan hebben ze al snel een inzet van een minuut of 15a20.
Maar de duikers hebben thermokleding onder het duikpak, en blijven zelf droog. Al zal het best koud zijn. ;)


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Als er onder het ijs gedoken moet worden zullen ze dat zeker doen. En dan hebben ze al snel een inzet van een minuut of 15a20.
Maar de duikers hebben thermokleding onder het duikpak, en blijven zelf droog. Al zal het best koud zijn. ;)

Daarom rijden ze de duikbus toch ook het liefst zo dicht bij, zodat ze gelijk dr weer in kunnen gaan zitten als ze uit het water komen?


J.D.

  • reddingsbrigade
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Als er onder het ijs gedoken moet worden zullen ze dat zeker doen. En dan hebben ze al snel een inzet van een minuut of 15a20.
Maar de duikers hebben thermokleding onder het duikpak, en blijven zelf droog. Al zal het best koud zijn. ;)
Maar zoeken ze dan nu ook onder het ijs of wachten ze eerst op een plaats bepaling of hoe gaat dat in z,n werk?


EricSeugling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Maar zoeken ze dan nu ook onder het ijs of wachten ze eerst op een plaats bepaling of hoe gaat dat in z,n werk?
Ze zullen eerst een nadere plaatsbepaling krijgen, het zoekgebied is vrij groot, kijk maar op google


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Goed nieuws? of ivm. Grip 1

p2kflex
21:19:49 20-01-13-ALPHA-A2 ZIENDEWEG NKP Gezondheid (GRIP: 1) 16122 Ritnr: 3756
GRIP 11523122Ambu 16-122 (Leiden en Omstreken)


Maylo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
    • 112fotosite.nl
De politie heli ook ingezet.

Kan het op twitter niet zien.


kroezy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Volg me ook op twitter @112mani
    • 112mani
Waarom A2 zou je ik denken als ze hem gevonden hebben en hij leeft nog dan lijkt mij dat de ambu er wel met toeters en bellen aan komt
Goed nieuws? of ivm. Grip 1

p2kflex
21:19:49 20-01-13-ALPHA-A2 ZIENDEWEG NKP Gezondheid (GRIP: 1) 16122 Ritnr: 3756
GRIP 11523122Ambu 16-122 (Leiden en Omstreken)
Volg me ook op twitter @112mani