GRIP 1 (schaatser vermist) Nieuwkoopse plassen Meijepad - Nieuwkoop 20-01-2013

Auteur Topic: GRIP 1 (schaatser vermist) Nieuwkoopse plassen Meijepad - Nieuwkoop 20-01-2013  (gelezen 14552 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
http://www.defensie.nl/onderwerpen/materieel/vliegtuigen_en_helikopters/onbemande_vliegtuigen/raven_mini-uav

Raven mini-UAVHet Raven mini-UAV (Unmanned Aerial Vehicle) systeem bestaat uit 3 onbemande vliegtuigjes en een grondstation. Met de Raven kunnen tot een afstand van 10 kilometer luchtwaarnemingen worden verricht.

zie ook topic: (onbemande) kleine luchtvaartuigen: air-robot, helicopter, amfibievliegtuigjes, Drone, Raven
Samen sterk in de hulpverlening!


Bas_

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
En die is vanaf huis komen lopen? ;)

Helaas ken ik de man. Hij woont samen met zijn vrouw praktisch aan het water. Verschrikkelijk nieuws.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Hollands Midden @BRW_HM

#Nieuwkoop #vermissing Naast de Raven wordt ook een hovercraft ingezet, om te zoeken op plekken die niet te voet toegankelijk zijn.
2:00pm · 21 Jan 13

Martijn Bink ‏@NOSBINK
Hulpdiensten zetten hovercraft in bij zoektocht vermiste schaatser Nieuwkoop
http://pbs.twimg.com/media/BBIlH1vCEAA78To.jpg:large
21 januari 13 om 13:42
Samen sterk in de hulpverlening!


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Helaas ken ik de man. Hij woont samen met zijn vrouw praktisch aan het water. Verschrikkelijk nieuws.

Dat is waarschijnlijk het antwoord op mijn vraag.. dat zal het helemaal lastig maken dan :(


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Helaas ken ik de man. Hij woont samen met zijn vrouw praktisch aan het water. Verschrikkelijk nieuws.

Om te beginnen wens ik jou en andere bekenden/familie sterkte in deze onzekere periode.

Met mijn reactie wilde ik vooral aangeven dat je in dit soort situaties geen aannames kunt doen; als je zoekt naar een schaatser betekent dat niet automatisch dat er geen auto of fiets in het spel is. Wanneer bekend is dat hij op de schaats vanaf huis is vertrokken, is dat natuurlijk een ander verhaal. Al met al vond ik de vraag van Dimeg dus niet raar.

Hierbij nog een audioverslag van Martijn Bink: http://nos.nl/audio/464424-nog-een-keer-aan-het-zoeken-naar-vermiste-schaatser.html
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Hollands Midden ‏@BRW_HM

#Nieuwkoop #vermissing Zoektocht zoekploegen helaas geen resultaat.
21 januari 13 om 14:39

#Nieuwkoop #vermissing Zoeken gaat door m.b.v. Raven, hovercraft en duikers, in gebieden die niet te voet toegankelijk zijn.
21 januari 13 om 14:40
Samen sterk in de hulpverlening!


Pino112

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,581
p2kflex
15:36:20 21-01-13-ALPHA-A1 HAZEKADE 20 BDN Gezondheid (GRIP: 1) 16118 Ritnr: 3940
GRIP 11523118Ambu 16-118 (Gouda en Omstreken)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
:-\  A1 en helemaal aan de andere kant van de plas van waar de zoekactie gecoördineerd wordt. Lijkt er dus niet op standby ambu is.


EricSeugling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
:-\  A1 en helemaal aan de andere kant van de plas van waar de zoekactie gecoördineerd wordt. Lijkt er dus niet op standby ambu is.
Ambulance is voor aflossing bij CoPI, A1 prioriteit komt vanuit oorspronkelijke melding van zondagavond. Ambulance is zonder signalen naar CoPi gereden.
Eric Seugling, woordvoerder Brandweer Hollands Midden


maarten93

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 819
@112Rijnstreek: Hulpdiensten hebben zojuist een lichaam gevonden in de #Meije, het is nog niet duidelijk of het de 58-jarige schaatser uit Bodengraven is.