Grote brand (leegstaand pand) Burgemeester Colijnstraat - Boskoop 21-01-2013

Auteur Topic: Grote brand (leegstaand pand) Burgemeester Colijnstraat - Boskoop 21-01-2013  (gelezen 6615 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl




Meer foto's op www.fotobpr.nl
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Hollands Midden ‏@BRW_HM

Ook vrijwilligers kazerne Reeuwijk en OvD opgeroepen voor aflossing bij #brand #Boskoop

2m Hollands Midden Hollands Midden ‏@BRW_HM

Brandweer moet deel van pand #brand #Boskoop slopen om laatste vuurhaarden te kunnen bestrijden
Openen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Of; de 2e TS niet op tijd kunnen bemannen. Als er te weinig opkomst is dan kun je blijven wachten tot je een ons weegt, of een alternatieve (3e) TS laten alarmeren. Als de 2e TS dan alsnog compleet is EN (na overleg) uitrukt, dan is het plaatje weer compleet. Ik blijf erbij dat het met de opkomst te maken heeft, het blijft voor veel korpsen een kritiek tijdstip om 12 man op te hoesten.
Ik zie 2 redvoertuigen in de alarmeringslijst staan. Als je er vanuit gaat dat je op elk redvoertuig 1x TS kwijt bent om te voeden, heb je die xtra TSen hard nodig voor de andere werkzaamheden.


EricSeugling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Ik zie 2 redvoertuigen in de alarmeringslijst staan. Als je er vanuit gaat dat je op elk redvoertuig 1x TS kwijt bent om te voeden, heb je die xtra TSen hard nodig voor de andere werkzaamheden.
Er is voor de voeding van de twee autoladders een GWT ingezet, staat niet in de alarmeringslijsten, wel zichtbaar op 112hm.nl
Eric Seugling, woordvoerder Brandweer Hollands Midden


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Er is voor de voeding van de twee autoladders een GWT ingezet, staat niet in de alarmeringslijsten, wel zichtbaar op 112hm.nl
Eric Seugling, woordvoerder Brandweer Hollands Midden
Ik zie in de alarmering voor grote brand anders gewoon de 66518 van Alphen staan.


EricSeugling

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Ik zie in de alarmering voor grote brand anders gewoon de 66518 van Alphen staan.

11:48:05 21-01-13   GROUP-1   Prio 1 BURGEMEESTER COLIJNSTRAAT 83 BKP Gebouwbrand (Middelbrand) 66850 = autoladder Alphen aan den Rijn
12:11:16 21-01-13   GROUP-1   Prio 1 BURGEMEESTER COLIJNSTRAAT 83 BKP Gebouwbrand (Grote brand) 62856 = autoladder Gouda

66860 Haakarmvoertuig Alphen aan den Rijn
66518 Dompelpomphaakarmbak Alphen aan den Rijn

Eric Seugling, woordvoerder Brandweer Hollands Midden


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Er is voor de voeding van de twee autoladders een GWT ingezet, staat niet in de alarmeringslijsten, wel zichtbaar op 112hm.nl
Eric Seugling, woordvoerder Brandweer Hollands Midden
Dank je wel. O0


Martijn Roggeveen

  • (Incident)fotograaf in regio Zoetermeer
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 526
p2kflex
19:16:22 21-01-13GROUP-1Prio 2 BURGEMEESTER COLIJNSTRAAT 83 BKP Gebouwbrand woning (Grote brand) 66811
GB1503040BRW Hollands Midden (Alphen a/d Rijn) (Chauffeurs vrijwillig)
GB1503046BRW Hollands Midden (Alphen a/d Rijn) (Operationele Bevelvoerder)
GB1503900BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode)
GB1504397BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode Rijnwoude - Alphen a/d Rijn)
Fotograaf in regio Zoetermeer en omstreken | @MartynRoggeveen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Laatste eenheden verlaten #brand #Boskoop, brand heeft gewoed in 1 pand, straat blijft tot morgen afgesloten oa ivm gladheid