GRIP 1 (uitval water en gas bij 50 huishoudens) wijk Veldhuizen - Ede 23-01-2013

Auteur Topic: GRIP 1 (uitval water en gas bij 50 huishoudens) wijk Veldhuizen - Ede 23-01-2013  (gelezen 12498 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
bedoel de inzet van de brandweer mannen die de wijk zijn ingegaan om de kachels uit te delen, en daar kom de catering ook nog eens bij,en ja ik ben klant bij nuon maar de netbeheerder is Liander ja

Goed bezig, Gerritsen!

Brandweer die kacheltjes gaat uitdelen is onzin, argumenten als noodtoestand of levensbehoefte gaan totaal niet op. Nu je het over catering hebt, ik heb de hele dag nog niet gegeten, ik zal de brandweer eens bellen of ze mij een broodje shoarma komen brengen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
bedoel de inzet van de brandweer mannen die de wijk zijn ingegaan om de kachels uit te delen, en daar kom de catering ook nog eens bij,en ja ik ben klant bij nuon maar de netbeheerder is Liander ja
En wat is het probleem dat de brandweer kachels uitdeelt? Ze zijn aanwezig, waarom zou de brandweer niet assisteren met het uitdelen van die dingen? Wat is je probleem?


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
En wat is het probleem dat de brandweer kachels uitdeelt? Ze zijn aanwezig, waarom zou de brandweer niet assisteren met het uitdelen van die dingen? Wat is je probleem?

Probleem is dat de brandweer niet gratis is.

De private leverancier moet het maar regelen, zij hebben een leverantie overkomst met de getroffen bewoners. Je kan overal wel een noodtoestand van maken, een beetje nachtvorst terwijl je in je geisoleerde doorzonwoning zit is in ieder geval geen noodtoestand, als mensen het koud hebben duiken ze toch een avondje vroeg in bed. Veel goedkoper.


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
En wat is het probleem dat de brandweer kachels uitdeelt? Ze zijn aanwezig, waarom zou de brandweer niet assisteren met het uitdelen van die dingen? Wat is je probleem?

Dus hadden ze niks anders meer te doen? anders waren ze geen kachels gaan uitdelen ,en wat ik begrepen had is dat de brandweer met een busje van de brandweer de kachels zijn gaan halen .
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
Mischien een topic aanmaken?? Brandweer helpt private bedrijven
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Dus hadden ze niks anders meer te doen? anders waren ze geen kachels gaan uitdelen ,en wat ik begrepen had is dat de brandweer met een busje van de brandweer de kachels zijn gaan halen .
Van wie heb je dat begrepen? En nogmaals, wat is het probleem dat de brandweer aan dienstverlening doet door wat kacheltjes uit te delen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Probleem is dat de brandweer niet gratis is.

En de leverancier van het gas doet het wel gratis? Die zal zijn werk ook doorberekenen aan de klant. ::)


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
Nou er circuleerde een aantal foto"s en berichten op FB waar duidelijk te zien was dat de hele bus vol lag met kachels,nou heb er op zich geen probleem mee ,maar vind het vreemd dat ze overal lopen te zeuren over bezuinigen en nu gewoon een privaat bedrijf helpen kortom ik vroeg ook wie gaat dat betalen? daar was ben ik benieuwd naar .
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman


gerritsen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
  • Brandweer
En de leverancier van het gas doet het wel gratis? Die zal zijn werk ook doorberekenen aan de klant. ::)

Dan kan je altijd nog overstappen  ;)
vanaf 1-1-2014 ex vrijwillige brandweerman


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Heerlijk, dat typisch Nederlandse gezeik over niks. O0

Wees blij dat dat gewoon kan, kacheltjes uitdelen en mensen helpen, of is gerritsen ook zo iemand die gaat klagen als een kat uit de boom is gehaald of een vastgevroren eend wordt gered door de brandweer?