Vandaag de duikwagen voor Antwerpen wat beter kunnen bekijken. En 2 snelle foto's kunnen knippen met mijn mobiel toen hij niet meer ingebouwd stond op een opbouwplek. Dus wel binnen genomen met mobiel, excuus voor de kwaliteit. Heb ook even in de opbouw kunnen kijken, en achter de voorste rolluiken aan weerskanten 2 naar buiten draaiende 'aankleed stoeltjes' voor de duikers. De rest van de opbouw is als bergruimte voor alle materialen bestemd. Op de opbouw zoals eerder gezegd plaats voor een RIB en achterop staat een Hiab 122 met lier en (nood) handpomp. Op de handpomp na vrijwel gelijk aan de nieuwere HV kranen. Aan de bijrijderskant tussen cabine en opbouw een trap achter een deurtje zodat je op het dak kunt komen om de boot aan te pikken.
Heel mooi concept, alleen misschien een wat lichte basis gekozen waardoor de wagen krap zit met z'n gewicht.
Viel me vandaag trouwens op dat alleen de buitenste delen van de lichtbalk op de cabine benut worden. Voor de rest is de balk leeg, is dit gebruikelijk? Valt me nu voor het eerst op.