Na door Thor getipt te zijn over deze discussie even gaan zoeken en wat foto's gaan snijden. Eerst even een foto waarop zichtbaar is dat 't 1 geheel is:
Nadat ik uitgezocht had wat de exacte benaming van dit voertuig was kwam ik via google op een website waarop de gebruikershandleiding van dit type voertuig online stond. Deze is hier te vinden:
http://www.stadmechelen.be/brandweer/pdf/GB_HZAP_E_16-8.pdfIk kwam te weten dat het een lichtmast is van het merk: Fireco. Type: CFRS 2533,S2
Door in de handleiding te zoeken naar het woord Lichtmast kwam ik terecht op pagina 132 waar middels een tekening beweerd wordt dat het een isolatiekader is. Ik heb verder geen idee wat een isolatiekader inhoud. Dus dat mogen jullie vertellen.
Op de website staat bij dit type mast in ieder geval dit als eigenschappen. Wordt dat bedoeld met isolatiekader?
Volledig blank geanodiseerd
Wandsterkte: 3,5 mm
Spiegeleiding om het verdraaien van de secties onderling te verhinderen
Twee geleidingsringen op elke sectie
Inwendige spiraal kabel
Mastkop voorzien van 4 getapte gaten
Beschermingskap aan de mastkop
Draaibare basis met rem
Overdruk- en afwateringsventiel
Mastvoet voorzien van de nodig bevestigingsgaten
Verdeeldoos onder aan de mastbasis
Een foto van een lichtmast van Fireco vond ik op hun eigen website. Ik ga er denkend aan hun eigen commerciële belangen vanuit dat ik de foto hier in mag voegen: