Geld te weinig zeker......

Auteur Topic: Geld te weinig zeker......  (gelezen 19495 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #30 Gepost op: 7 april 2005, 17:52:40
Als zoon van een hulpverlener weet ie heus wel hoe het moet of niet moet, alleen degene die aan het zebrapad stonden, maakten totaal geen aanstalten om over te steken, dis zodoende is hij niet gestopt. Waarschijnlijk steekt ie nooit zn hand uit, maar dat weet ik niet, want daar ben ik nooit nie bij. Maar iemand doelbewust van een zebrapad afrijden gaat hij niet doen, dat weet ik wel zeker.
Geen idee, ik hoor alleen via jou zijn verhaal, dus daar kan ik verder niks mee ;)
En nogmaals : het is hier geen Amsterdam, waar jeje moet haasten om over te steken, daar heb je hier tijd genoeg voor, dus is het gewoon weer een zoeken geweest en dan zijn schooljongens een makkelijke prooi. :-\
Dat is vast wel zo...ken de lokale situatie niet...Amsterdam is een verzameling van idioten en suïcidale fietsers/voetgangers/automobliisten ;)
Ook een waarschuwing had meer indruk gegeven dan een boete. Nu heeft ie (en hij niet alleen) een idee van: bekijk het maar met je zije sokken en lapt ie het helemaal aan zijn laars. Als ze daar al boetes voor uit gaan delen. Ik geef hem geen ongelijk.....
Na een waarschuwing zegt hij waarschijnlijk hetzelfde....en zal hij ook nog hetzelfde blijven doen als ik het zo een beetje inschat..."lachuh joh, ik reed iemand bijna voor zijn sokken, en die politieagent gaf me weer een waarschuwing" ::) ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 7 april 2005, 18:34:05
Waar moet je voor waarschuwen dan, dat ie moet stoppen voor mensen voor een zebra? Wist ie vast wel al.

Henk

firemanr

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 7 april 2005, 18:45:33
Na een waarschuwing zegt hij waarschijnlijk hetzelfde....en zal hij ook nog hetzelfde blijven doen als ik het zo een beetje inschat..."lachuh joh, ik reed iemand bijna voor zijn sokken, en die politieagent gaf me weer een waarschuwing" ::) ;)

Nee, de gesprekken die hij nu zal voeren op school, daar wordt je vrolijker van..... :-X :-X

Maar je hebt helemaal gelijk. Het is goed dat daar iemand zn boterham staat te verdienen, met verdekt opgesteld te staan en kijkt of er iemand is die niet stopt voor iemand die aan een zebrapad staat te kijken.
Knap en een sticker van de meester.....

Waar moet je voor waarschuwen dan, dat ie moet stoppen voor mensen voor een zebra? Wist ie vast wel al.

Henk

Als diegene aanstalten maakt om over te steken wel ja....

Maar het maakt niet uit, die boete wordt wel betaald, geen probleem, maar het gevoel blijft, en mijn goede gevoel over de politiewerkzaamheden heeft er weer een deukje bij.

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #33 Gepost op: 7 april 2005, 19:06:20
Laat ze dan eerder eens op een drukke weg met zebrapaden gaan staan posten en de auto's die de mensen zowat over de tenen rijden lekker gaan bekeuren.
Je zou ze de kost moeten geven die nog net even 'voor die voetganger langsslingeren.
  Ta

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #34 Gepost op: 7 april 2005, 19:22:22
en weet je wat ik denk, als je zo'n jongen een waarschuwing geeft (ik weet niet hoe oud hij is) dat hij al erg genoeg is geschrokken, ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad van politie en nog weet ik het, dat maakt meer indruk als zo een bon
inderdaad,een hartig gesprek met die jongen is meer dan zat.vaak staan daar nog wat vrienden bij,is niet fijn als je dan de les gelezen krijgt van een agent.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 7 april 2005, 20:01:17
Laat ze dan eerder eens op een drukke weg met zebrapaden gaan staan posten en de auto's die de mensen zowat over de tenen rijden lekker gaan bekeuren.
Je zou ze de kost moeten geven die nog net even 'voor die voetganger langsslingeren.

Inderdaad. Net als snelheids controles eens controleren bij een zebrapad.

(Heb er zelf ooit eens over geklaagd bij de politie. Even een telefoontje gehad van de wijkagent en een week later een controle  ;D )

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #36 Gepost op: 7 april 2005, 21:59:38
Inderdaad. Net als snelheids controles eens controleren bij een zebrapad.

(Heb er zelf ooit eens over geklaagd bij de politie. Even een telefoontje gehad van de wijkagent en een week later een controle ;D )
Ff feedback geven...werkt ook inderdaad... is soms echt geen onwil, maar je ziet het niet altijd zeg maar... ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

janneman82

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 8 april 2005, 12:42:37
Gisteren stond er een rollerbank in hilversum, Hierbij zijn twee motoragenten. Op somige momenten rijden er auto's met zeker 80 km per uur voorbij, op een weg waar maar 50 gereden mag worden. Maar de motoragenten gaan daar niet achteraan, wat ze wel doen? scootertje's pakken die zich netjes aan regeltje's houden :-X

janneman82

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 8 april 2005, 13:15:55
Het was niet mijn bedoeling om de politie aftez***ken ;)
Alleen vind ik het raar dat er wordt gezegd dat de controlle's worden uitgevoerd voor de verkeersveiligheid, en dat ze dan die auto's gewoon door laten rijden :-X

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #39 Gepost op: 8 april 2005, 15:46:49
Gisteren stond er een rollerbank in hilversum, Hierbij zijn twee motoragenten. Op somige momenten rijden er auto's met zeker 80 km per uur voorbij, op een weg waar maar 50 gereden mag worden. Maar de motoragenten gaan daar niet achteraan, wat ze wel doen? scootertje's pakken die zich netjes aan regeltje's houden :-X
En als ze dan een controle op auto's staan te houden met een flitsauto laten ze ook al die achterlijke idioten op brommertjes gaan....dat vind ik ook niet eerlijk dan ::) ;)