Ja maar Robin, weet je wel hoeveel gevaarlijker dat is.....
Waarmee jij lafheid bij politiemensen suggereert. Heel erg min dit!
Helaas staat deze discussie bol van dergelijke generaliserende en vooringenomen opmerkingen. 'ZE' komen alleen in grote getalen als er geen gevaar te duchten valt, 'ZE' doen niks anders dan boetes opleggen, 'ZE' laten boeven liever lopen, want dat is link etc. etc.
Een aantal reacties komt helaas niet boven het verjaardagsfeestjes-onderbuikgebral uit dat we zo goed kennen van sites als de (voormalige) Tuftufclub of Flitsservice. Namelijk daar waar iedere agent een Nazi is en slechts erop uit om eerzame automobilisten te beroven van spaarzame centjes.
Jammer dat daar ook collega-hulpverleners bij zitten die kennelijk uit hun slof schieten omdat zoonlief een bekeuring heeft gekregen.
Is ook typisch Nederlands, deze discussie. Ik bedoel die houding van wegmoffelene van de eigen verantwoordelijkheid door te verwijzen naar de grotere fouten bij een ander: er lopen nog boeven rond, dus mijn overtreding is lang zo erg niet. En doet mij ook denken aan dat walgelijke verschijnsel van ouders die in bijzijn van zoonlief op het politiebureau totaal uit hun dak gaan omdat die 'nazi's' het hebben aangedurfd om zoonlief te arresteren na gepleegde vernielingen. Of ouwelui die de leraar van hun zoon in elkaar rossen omdat die het aangedurfd heeft zoonlief (die nooooooit wat fouts doet) strafwerk te geven.
Bah, werd een beetje onpasselijk van de opmerkingen in deze discussie, met name op bladzijde 1 en 2.