Geld te weinig zeker......

Auteur Topic: Geld te weinig zeker......  (gelezen 19115 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Kimmerly

  • Gast
Reactie #110 Gepost op: 6 juni 2005, 09:28:09
Dit kan verschillend zijn van 6 weken t/m 3 maanden. Na 3 maanden kan de bekeuring vervallen. Kan ook zijn dat de agent in kwestie hem niet in geleverd heeft in dat geval krijg je hem nooit.


firemanr

  • Gast
Reactie #111 Gepost op: 6 juni 2005, 09:37:44
Soort van bangmakertje..... ;D ;D


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #112 Gepost op: 6 juni 2005, 19:14:10
De termijn, in het kader van behoorlijk bestuur, is wettelijk bepaald voor de Wet Administratiefrechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften (WAHV, het gros van de verkeersovertredingen) op zestien weken.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Target77

  • Gast
Reactie #113 Gepost op: 7 juni 2005, 18:10:24
Soort van bangmakertje..... ;D ;D

En is het gelukt??  ;D ;D ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #114 Gepost op: 7 juni 2005, 19:47:03
Weet je ook nog eens wat het is.....als hun een boete krijgen, betaal ik die uiteindelijk ook nog es zelf.... :-\
Maar voorlopig heb ik nog niks gehad..... ;D En hem kennende, als er weer een persoon aan een zebrapad staat die niet aangeeft dat ze over gaat steken, gaat ie weer niet in die rem nijpen..... :-\ En op een weg waar niemand rijdt geef ik hem geen ongelijk. 8)

Gelukkig stopt ie wel voor ouwe dametjes....dat heb ik toevallig wel gezien..... ;D ;D


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #115 Gepost op: 7 juni 2005, 19:49:29
aaaaah zo'n pappie wil ik ook ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #116 Gepost op: 7 juni 2005, 19:57:10
aaaaah zo'n pappie wil ik ook ;D

Heb ik al eens meer gehoord..... ;D ;D  Pappies die Call of duty spelen online en 9 van de 10 keer weten te winnen vinden ze ook "vet" of "cool".....die van hun "doen dat nooit"..... ::) ::)


 ;D ;D


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #117 Gepost op: 7 juni 2005, 20:07:40
weer is wat anders dan doorsnee hé ;D gelukkig is mijn vader niet zo heel erg uit de steentijd... is nogal vaak op msn te vinden, is waakhond op een forum en zn usb stick staat stampes vol mp3's om de werktijd mee te vullen ::) maar ik zal hem ook is achter call of duty zetten, is kijken wat ie gaat doen ;)

maar t zou wel mooi zijn dat die boete nooit aankomt... een parkeerprent is bij ons ook nooit aangekomen, is toch mooi meegenomen! zeker omdat als je het gele papiertje inleverde bij de videoterie hier dat je 2 films gratis mocht huren. dus je kan toch wel voordeel uit een prent halen, in ons geval €9 ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #118 Gepost op: 7 juni 2005, 20:21:12
Ik haal nooit dvd's uit een videotheek.... ::) ::)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #119 Gepost op: 7 juni 2005, 20:32:42
jij download ze en brand ze meteen... ;D bij geblek aan bittorrent kennis doet ie dat nog niet, maar hij heeft wel plannen met media centers en weet ik veel wat (denk een midlife crisis ofzo...) dus dat downloaden zal niet heel erg lang meer duren ;)