Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing & Rampenbestrijding

Auteur Topic: Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing & Rampenbestrijding  (gelezen 25786 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Ook in Rosmalen hebben we in 2005 weer een "Ramp en bestrijdingsbeurs. (alleen heet het vanaf nu:Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing & Rampenbestrijding)

Vanaf woensdag 18 mei tot en met zaterdag 21 mei 2005 is deze formidabele beurs weer te bezoeken.

Voor meer info: http://www.ivic.nl

 ;)




firemanr

  • Gast
Bericht is gelinkt naar de kalender.
 ;)


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Gaan we elkaar daar weer ontmoeten???????  ;)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


firemanr

  • Gast
Als je komt kijken wel.....Ik ben der weer 5 dagen..... ;) ;D


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Kan ik daar ook kijken? (omdat het VAKbeurs is) of is het alleen voor mensen uit de hulpverlening?


DennieB

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 90
Je ken dr idd gewoon kijke.

Je moet wel een entreekaartje kopen.

En wij uit waddinxveen zullen er zeker weer een dag zijn (Ik en EHBOman)

groetjes,

Dennie
www.waddinxveen.brandweer.net


firemanr

  • Gast
Kan ik daar ook kijken? (omdat het VAKbeurs is) of is het alleen voor mensen uit de hulpverlening?

Meestal zit er wel een kaart in de Brand&Brandweer of ander vakblad, Jeroen.... ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Entree
De entree bedraagt € 12,50 p.p. Kaartverkoop uitsluitend aan de kassa tijdens de beursdagen en op vertoon van politie legitimatiebewijs. Wij hanteren géén groepskorting

Hoezo staat er: € 12,50 p.p. Kaartverkoop uitsluitend aan de kassa tijdens de beursdagen en op vertoon van politie legitimatiebewijs

**Politie legitimatiebewijs** ??? ??? :o :-\


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547


firemanr

  • Gast
Heb het al gezien...
 ;D