Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing & Rampenbestrijding

Auteur Topic: Internationale Vakbeurs Incidentmanagement, Crisisbeheersing & Rampenbestrijding  (gelezen 25151 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Hee mannen, ook wij hebben wel wat invloed op de organisatie hè....

Straks stellen we gewoon voor dat we nog wel een leuk korps in, laten we zeggen Vogelwaarde, hebben die héél goed e.e.a. kan regelen in Rosmalen...

Maarreh... Vanaf 17:00 is er vast wel een biertje te krijgen bij ons hoor  ;D
Ronald,hier kan onze Pieter niet meer onderuit hè.Dit staat als een huis 8) 8) ;D ;D


firemanr

  • Gast

Ronald,hier kan onze Pieter niet meer onderuit hè.Dit staat als een huis 8) 8) ;D ;D
Dat wist ik al van vorig jaar hoor Peter..... ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht

Dat wist ik al van vorig jaar hoor Peter..... ;D ;D
mooi,dat wordt feest ;D ;D


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Met zo'n feest kun je al bijna niet meer weg blijven toch.... ::) ;D ::)

Ik zal er in ieder geval weer zijn, het is me vorig jaar erg goed bevallen. Alleen ga ik ook nu weer niet in het weekend, dan is het me veel te druk.

En bij de medisol stand zal ik zeker langsgaan, op de ambubeurs heb ik ze gemist op donderdag dus......... :D

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
De vakbeurs voor politie (http://www.ivvp.nl) is er ook van woensdag t/m vrijdag, ook in het autotron, kun je daar dan ook gelijk naartoe of moet je dan apart weer een kaartje kopen??


firemanr

  • Gast
De vakbeurs voor politie (http://www.ivvp.nl) is er ook van woensdag t/m vrijdag, ook in het autotron, kun je daar dan ook gelijk naartoe of moet je dan apart weer een kaartje kopen??


Ik denk dat alles tezamen is daar, Jeroen. ;)


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Haha, das  helemaal geweldig!!!!!!! ;D ;D


firemanr

  • Gast
Haha, das  helemaal geweldig!!!!!!! ;D ;D
Juich niet te vroeg, Jeroen....Schijnbaar is er idd een politiebeurs aan de gang. De auto's moeten dus ook apart geparkeerd gaan worden. Bezoekers  voor de politiebeurs hier en die voor IVIC daar. Dus misschien dat het toch apart gaat zijn.  Als ik er meer over weet plaats ik het hier. ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht

Juich niet te vroeg, Jeroen....Schijnbaar is er idd een politiebeurs aan de gang. De auto's moeten dus ook apart geparkeerd gaan worden. Bezoekers  voor de politiebeurs hier en die voor IVIC daar. Dus misschien dat het toch apart gaat zijn.  Als ik er meer over weet plaats ik het hier. ;)
ut wordt nog druk voor ons :o ;)


firemanr

  • Gast

ut wordt nog druk voor ons :o ;)
Je weet nog niet half HOE druk..... 8) :-X