We hebben het hier in de discussie over lichamelijke beperkingen. Jij gebruikt 'veiligheid' als argument om niet competent te hoeven zijn in een handeling. Dat zijn twee verschillende dingen.
Situatie: popconcert, meisje onwel in het publiek, onvoldoende werkruimte, moet verplaatst worden. Rautek. Geen gevaar.
Heb je geprobeerd deze zin in 1 ademteug uit te spreken?
Wie is de beperkte EHBO'er? Je veegt zelf iedereen met een 'beperking' op een grote hoop. De ene beperking is de andere niet.
Het toetsen van een vaardigheid (Rautek) is iets anders dan het volgen van een regel (eigen veiligheid).
We hebben het idd over een lichamelijke beperking, ik gebruik veiligheid niet om een handeling NIET uit te voeren jullie gebruiken onveilige voorbeelden om mij te dwingen een rautek uit te voeren om daarmee jullie gelijk te halen. Ik veeg je alleen op basis van een HOOFDregel onderuit en daag je uit om met een voorbeeld te komen waarin ik die kans niet krijg.
Voorbeeld Popconcert vind ik ook een zwakte bod. Je bent als EHBO post niet alleen en je kunt dus werkruimte creëren hetgeen boven een verplaatsing van je SO gaat, daarbij om het SO te verplaatsen heb ik ook ruimte nodig. Ik beschik daarnaast over communicatiemiddeleen tijdens een dergelijk concert in kan dus de hulp inroepen van een tweede ploeg EHBO-er die mij een brancard bezorgen zodat het SO niet middes de rautek verplaats hoeft te worden.
Nog een gebrek, mijn nederlands in geschrift laat soms te wensen over.
Gelukkig heb ik alle beperking niet op een hoop geschoven maar is dit door je medestander 024 gedaan.
Hoewel geen handeling is de veiligheid minstens zo belangrijk het feit dat het een handeling of een regel betreft maakt daarin geen enkel verschil, Tenzij je liever aan handeling start die je door gebrek aan veiligheid niet kunt volbrengen en je zelf het 2e SO wilt worden.