0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Bjorn Appel @videovalley In putten is een auto aangereden door een intercity. Auto staat in brand, brandweer blust
Bjorn Appel @videovalley Als er iemand in de auto zat.is het aannemelijk dat die.persoon is overleden
Toegevoegd: vrijdag 1 feb 2013, 23:04Op een spoorwegovergang bij Putten is een intercity op een auto gebotst. Waarschijnlijk reed de trein met volle vaart op het voertuig in. De auto staat in brand, zegt een cameraman. Er is nog niets bekend over eventuele slachtoffers.Volgens de NS zaten er zo'n 100 tot 150 mensen in de trein. In de intercity zou niemand gewond zijn geraakt. Wel is volgens een NS-woordvoerder de schade groot.Tussen Amersfoort en Putten rijden door het ongeluk geen treinen. De vertraging is meer dan een uur.
Als ik t zo bekijk lijkt t wel een beveiligde overweg geweest te zijn.Gezien de rijrichting van de trein, snelheid van zo'n ding, gok ik dat de auto op de overweg op de Nijkerkerweg geschept is, en vervolgens zo'n 60m meegesleurd is. Of het op die plek ook een overweg is, of slechts een stuk verharding bij de betreffende woningen is weet ik niet, maar ik gok niet dat de remweg van een trein zo kost is.