vindt iemand dat de grootste veiligheidsoperatie ooit in Amsterdam overdreven was? Is het eigenlijk niet bizar dat er zoveel veiligheidsmaatregelen nodig zijn om zo'n feest te kunnen houden? What say you?
Nee vind ik niet; maar ik denk dat hier geen goed antwoord op te krijgen is. We weten niet of het goed is gegaan door de massale inzet, net zo goed we niet weten of het met minder inzet misschien niet goed gegaan zou zijn.
Dan krijg je weer dezelfde vraag, maar in een ander jasje: Hadden we niet meer inzet moeten doen zodat deze aanslag voorkomen was?
Is het eigenlijk niet bizar dat er zoveel veiligheidsmaatregelen nodig zijn om zo'n feest te kunnen houden? What say you?
Ja! net zoals ik het bizar vind om compleet gescand te worden voordat ik een vliegtuig inga, doorgezaagd word bij de Amerikaanse grenswacht en zelfs voor het bezoek aan een pretpark gefouilleerd word.....
Ik denk dat iedereen het nou eenmaal anders wil zien, maar dat dit geen realiteit is. Iedereen wil zich indekken, maar toch zo min mogelijk privacy weggeven; de paradoxale veiligheidsvraag anno nu.