Geen idee wat ze gaan doen. Hoe minder gespreksgroepen er gebruikt worden, hoe groter de kans dat alles naar behoren werkt.
Kleine nuancering, maar wel een belangrijke: Het gaat om het aantal actieve gespreksgroepen, per tijdeenheid, per mast c.q. geografisch gebied. Eén drukke gespreksgroep vraagt misschien evenveel capaciteit als 100 gespreksgroepen waar af en toe wat gezegd wordt. Het kan uit toeval zo zijn dat alle 'rustige' groepen tegelijkertijd gaan praten, is er even een capaciteitstekort, meestal na een paar seconden weer over.
Uiteraard is er over nagedacht en zullen er maatregelen zijn genomen om het e.e.a. te voorkomen, daar zijn genoeg mogelijkheden voor.
1 voordeel hebben ze wel vergeleken met 1980 (zoals in de laatste aflevering van Andere Tijden te zien was) kunnen buitenstaanders nu de communicatie niet verstoren met eigen zendmasten.
Dat is soms makkelijker dan het lijkt, ik ga verder niet in op hoe of wat om iemand op ideeën te brengen. Ik neem aan dat ik het kader hiervan ook maatregelen zijn genomen