WMB, eerst dat irritante commentaar verbieden. Aso dit en Onbeschofte dat..... Die tuut....tuutt.....tuuuuuutttt kent de mensen niet persoonlijk, weet niet wat de achterliggende emotie is maar wil wel verdienen aan die emotie. En dan hier die Frits (hoe heet ie ook alweer) naar toe, kan Leo weer gewoon BODW doen. Maar kunnen ze in dit programma ook eens de leuke kanten van de weg laten zien?
BODW, ik wil Leo terug. Maar ook de oude opzet waar meer rand onderwerpen de aandacht kregen, en een betere uitleg. Ik heb diverse brieven gestuurd naar WMB en het kantoor van Spee om de onjuiste informatie die die man kraamde in de eerste serie's van WMB en nooit reactie op gehad. Terwijl ik van Leo een brief terug heb gehad elke keer met zijn uitleg en ook wanneer hij het fout had een juist antwoord. Ook kun je bij hem terrecht om onderwerpen aan te dragen zoals het onderwerp over wegwerkers dat hij destijds heeft gemaakt. Daar heb ik oa in 2004 een mail over gestuurd en kreeg gelijk de reactie dat zo'n aflevering al op de rails stond.
Maar vooral vind ik dat geen enkele OvJ , Politiewoordvoerder of welke bewindsman enige inspraak moet hebben in de programma's, eerder nog zie ik liever dat de straat agenten en het publiek de onderwerpen moeten kunnen aandragen.