'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop

Auteur Topic: 'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop  (gelezen 28035 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #60 Gepost op: 4 mei 2013, 01:18:14
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4867-koninklijke-marechaussee

Voor het gemak, op zich best leuk om te zien. Het geeft volgens mij wel een goed beeld wat de KMar allemaal doet.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 13 mei 2013, 22:54:51
Opvallend dat in de aflevering van wegmisbruikers hele personalia over de portofoon gaan, die niet werden weggepiept... Stukje met de snelheidsovertreding van de Opel Insignia...

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 14 mei 2013, 13:56:27
Ik vind dit seizoen van WMB behoorlijk tegenvallen. Je hoopt stiekem elke aflevering wel een beetje op een achtervolging of ander soort actie maar dat komt er eigenlijk maar niet.. Jammer.

Zeker omdat BodW ermee gestopt is en we dus beperkt zijn tot WMB..  :( Al had BodW in mijn ogen niet echt een achtervolging oid nodig om het leuk te maken om er naar te kijken. Voor mij heeft WMB die actie wel nodig. Vind het beetje saai worden.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #63 Gepost op: 14 mei 2013, 14:00:13
Ik vind dit seizoen van WMB behoorlijk tegenvallen. Je hoopt stiekem elke aflevering wel een beetje op een achtervolging of ander soort actie maar dat komt er eigenlijk maar niet.. Jammer.

Zeker omdat BodW ermee gestopt is en we dus beperkt zijn tot WMB..  :( Al had BodW in mijn ogen niet echt een achtervolging oid nodig om het leuk te maken om er naar te kijken. Voor mij heeft WMB die actie wel nodig. Vind het beetje saai worden.
Ja geeft ook een heel nauwkeurige weergave van de werkelijkheid... Als je elke keer een achtervolging laat zien gaat het lijken alsof dat de standaard is waardoor je alleen maar mensen aanzet tot dat soort gedrag.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #64 Gepost op: 14 mei 2013, 18:36:25
En hoe is die weergave nu dan? Nu worden ze neergezet als mensen die alleen maar bekeuringen uitdelen...
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 14 mei 2013, 23:31:45
En hoe is die weergave nu dan? Nu worden ze neergezet als mensen die alleen maar bekeuringen uitdelen...

Ik moet zeggen dat ze de laatste tijd meer mensen een waarschuwing geven ipv gelijk een prent.
In vorige seizoenen was het alleen maar bekeuren!
Met Vriendelijke Groet.....

Nachtbroeder

• Senior gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 14 mei 2013, 23:35:14
Ik moet zeggen dat ze de laatste tijd meer mensen een waarschuwing geven ipv gelijk een prent.
In vorige seizoenen was het alleen maar bekeuren!

Op TV of Radio is de helft van wat je ziet niet dat je denkt dat het is, oftewel... Ik denk niet dat die agenten ineens anders gaan optreden omdat er een camera bij is, misschien heeft het wel wat met de productie te maken. Het e.e.a. onder invloed van wat hoge heren die TV rechten moeten "uitdelen"...

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 14 mei 2013, 23:41:45
Op TV of Radio is de helft van wat je ziet niet dat je denkt dat het is, oftewel... Ik denk niet dat die agenten ineens anders gaan optreden omdat er een camera bij is, misschien heeft het wel wat met de productie te maken. Het e.e.a. onder invloed van wat hoge heren die TV rechten moeten "uitdelen"...

Ja, het werk blijft precies hetzelfde, maar ik bedoel dat ze nu meer laten zien dat het ook met een waarschuwing afgedaan kan worden dan gelijk een prent te schrijven. En ik denk dat dat van hogere hand af komt, omdat ze af willen van het imago dat ze alleen bonnen schrijven.
Met Vriendelijke Groet.....

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #68 Gepost op: 15 mei 2013, 16:29:20
Nou, volgens mij heeft het gewoon te maken met de idioot hoge boetebedragen...

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #69 Gepost op: 15 mei 2013, 16:35:48
Ach laten we het houden op een betere weergave van de discretionaire bevoegdheid  >:D
Hobby Bobby eenheid Den Haag