09.04.05 14.42u Dodelijk Ongeval Overveen

Auteur Topic: 09.04.05 14.42u Dodelijk Ongeval Overveen  (gelezen 1493 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gepost op: 9 april 2005, 16:12:34
Zojuist om 14.42u komt er bij de Politie en CPA van Kennemerland de melding binnen van een ongeval bij het Gemeentehuis van Bloemendaal aan de Bloemendaalseweg in Overveen. Tijdens het aanrijden van Politie en Ambulance wordt het duidelijk dat er een persoon is aangereden door een Connexxion bus. Verschillende eenheden van de Politie zijn onderweg en ook zijn er 2 Ambulances en de Tramahelikopter onderweg. Het betreft hier geen Beknelling maar toch vraagt de CPA assistentie van de Brandweer voor wat extra "handjes" ivm. het weer en de komst van de Traumahelikopter. Het betrof een ernstig ongeval en de wegen werden afgesloten. Uiteindelijk overlijd het slachtoffer aan de verwondingen.  :-[




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 9 april 2005, 16:19:38
ik heb het volgens mij gehoord op de scanner, daarna met begeleiding voor reanimatie ofzo
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2 Gepost op: 9 april 2005, 16:46:53
Ik heb voor de geïnteresseerden een MP3 Bestand van het portoverkeer van dit ongeval, ik kan het via mijn Gmail mailen, het bestand is 5.1MB dus kan niet via een Hotmail account...


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #3 Gepost op: 10 april 2005, 16:30:20
Inderdaad brandweer was ook ter plaatse geroepen. Deze is ter plaatse gegaan met de 746 (TAS) en de 570 (HV-1),  later hebben zij ook nog de politie geassisteerd met het sporenonderzoek.
Brandwacht 1e klas + WVD