Is er uberhaubt wel iets aan het idee wat je wel goed vindt??? Ik krijg het beangstigende idee dat omdat het onderzoek niet goed is en de mma een enthousiasteling is we het het hele idee maar de vuilnisbak in moeten gooien....
Nee, er is niets aan het idee wat ik wel goed vindt. Het trieste van dit forum is dat er heel weinig ambulanceverpleegkundigen om begrijpelijke redenen openbaar iets durven te posten terwijl ze heel veel zorgen delen.
Wat mij betreft gooi je de MMA in de vuilnisbak en benoem je de meest ervaren verpleegkundige tot hoofdverpleegkundige. Dan heb je weer iemand aan het roer die begrijpt waar ambulancezorg echt om gaat. Als het echt om kwaliteit gaat van de zorg en de MMA een arts moet zijn is het logischer dat medische zaken worden bepaald door de MMT-artsen van de traumaregio.
Nu zitten de lijkschouwers er of mensen die nooit een patient in hun leven gezien hebben. Ik begrijp wel dat ze de meeste tijd steken in het creeeren van cijfermatige mist, het lijkt dan dat ze heel erg druk zijn met de ambulancezorg terwijl het niets bijdraagt. Ze zijn er ongetwijfeld zo druk mee dat geen verpleegkundige ze kan storen met een lastige, medische vraag die ze niet kunnen beantwoorden.
Nederlandse burgers hebben ook meer aan vakmensen. De MMA is helemaal geen vakman, de meeste zijn nooit praktizerend-arts geweest of waren voor de functie MMA bestond gewoon de lijkschouwer. In Nederland is men normaal gaan vinden dat mensen die niets weten leiding gaan geven aan vakmensen.
In het topic over effectiviteit van MMT mogen mensen nu ook posten over de effectiviteit van de MMA. Ik wil graag lezen wat al die MMA's gezamelijk hebben bijgedragen aan verbetering van de ambulance zorg.
Ik wil dat graag weten omdat ik begaan met het lot van dementeerde ouderen die binnenkort niet meer naar de dagbesteding mogen, ik heb het vermoeden dat ik nog wel een aantal mensen kan benoemen die tegen hoge kosten aan dagbesteding doen.