Zeer grote brand (Wim's Dierenspeciaalzaak) Spoorlaan - Bilthoven 10-02-2013

Auteur Topic: Zeer grote brand (Wim's Dierenspeciaalzaak) Spoorlaan - Bilthoven 10-02-2013  (gelezen 7558 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Zeer grote brand Wim's Dierenspeciaalzaak Bilthoven
Film en toestemming: Menno Bausch

Bah, die geluiden van de dieren in het filmpje... vooral op 1:04 goed te horen.  :-\
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Bah, die geluiden van de dieren in het filmpje... vooral op 1:04 goed te horen.  :-\

Ik vermoed zomaar dat dat niet de dieren ín het pand zijn, maar in het hok tegenover de zaak. Er staat daar een volière en een hok voor wat grotere huisdieren. Veel dieren verbleven dan ook niet in het pand, maar in het hok er tegenover.....
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Ik vermoed zomaar dat dat niet de dieren ín het pand zijn, maar in het hok tegenover de zaak. Er staat daar een volière en een hok voor wat grotere huisdieren. Veel dieren verbleven dan ook niet in het pand, maar in het hok er tegenover.....

Gelukkig maar, ik verbaasde me al dat er überhaupt nog dieren te horen waren met zo'n vuurbelasting,


yordnoorman

  • Manschap A
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
zondag ochtend ben ik der zelf geweest der zijn voornaamelijk ratjes muisjes konijnen cavia's  en reptielen omgekomen die waren in het pand gister is brandweer ook nog terug gekomen voor na te blussen