Dit zal een databank worden met verkeersregelaars die we kunnen oproepen. We moeten de mogelijkheden bekijken maar waarschijnlijk in de trend van een 0 uren contract.
Wij werken regelmatig met verkeersregelaars en zij vinden het werken met ons de krenten in de pap daar wij veel leuke evenementen hebben zoals filmpremieres e.d.
Als ik een en ander goed begrijp zit je met het volgende probleem.
- Je hebt / werkt bij een bedrijf welke betrokken is bij diverse aansprekende evenementen.
- Bij deze evenementen worden verkeersregelaars ingezet uit naam van het bedrijf.
- Dit bedrijf heeft niet zelf verkeersregelaars in dienst, maar betrekt deze extern door middel van inhuur of oproep.
- Om het geheel structuur te geven wil je deze verkeersregelaars op basis van 0-uren contract in dienst nemen.
- Voor het plannen en oproepen van de verkeersregelaars heb je een database nodig, eventueel gekoppeld aan een inzetplanning.
Nu kunnen we "verkeersregelaars" ook vervangen door "beveiligers", "schoonmakers", "barmeisjes", "technici". Laten we eens zeggen dat het vervangen wordt door "mensen".
Je zoekt dus in feite een soort van personeelsplanning, als ik alles goed begrijp. Ofwel je hebt een P&O-probleem. Ik ben bang dat je op dit forum, dat voornamelijk over de acute hulpverlening gaat, geen P&O medewerker treft die je een oplossing kan bieden. Misschien is het aan te raden om op Google te zoeken naar
software voor personeelsplanning of
een forum voor personeelsplanning...?