Waar ik me dan weer aan erger is dat er een hoofdinspecteur in zijn korte mouwen zit. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar volgens het kledingvoorschrift is het nu lange mouwen tijd. En zeker als leidinggevende hoor je het goede voorbeeld te geven.
Zeker! Dacht er ook gelijk aan!
Kijk, en dat is nou echt waar ik stijl achterover van sla: Eenheid bereiken door allemaal een lange of allemaal een korte mouw.
In mijn ogen pure bureaucratie waar je niets aan hebt. De eenheid bereik je volgens mij al voldoende door een kleur en een logo.
Dat is het probleem van de NL politie, er zijn teveel verschillende tenues, kleding en logo's. Ik vind het er niet meer uitzien, collega's zitten als een regenboog in de auto. Sommige met overhemd, truien, bike-pakken, halve ME tenues, vesten/jassen van bijzondere afdelingen in de noodhulp en dat allemaal in verschillende kleuren met verschillende teksten en verschillende vormen.
Het lijkt ook mode te worden om de windstopper van verkeer te dragen (heb em al in 3 kleuren en met 5 teksten gezien!) of gewoon de standaard regenjas/trainingspak... leuk! Sponsored by Nike!
Eenheid van tenue is bij ons (te)ver te zoeken, maar nu ga ik idd offtopic...