Medische Keuring politie

Auteur Topic: Medische Keuring politie  (gelezen 9359 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

marco23

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Gepost op: 14 februari 2013, 23:50:28
Wat ik me nu al een behoorlijke tijd afvraag is, of er ook getest word op drugs bij het medisch onderzoek tijdens de selectie bij de politie.
Weet iemand hier meer vanaf? En wat wordt er nog meer getest?




attatae

  • Generalist GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2013, 23:58:43
Er wordt niet op drug getest.

Hier al gekeken?:
http://www.kombijdepolitie.nl/Selectie/Pages/medische-keuring.aspx


marco23

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2013, 00:04:09
Het staat er idd niet bij alleen ik twijfel eraan of ze alles op de website hebben gezet of niet. Plus hoorde een gerucht dat iemand niet was aangenomen omdat bij de medische keuring thc in zijn bloed was gevonden.


Gast

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2013, 00:07:14
Het zou ook wel heel gek zijn dat iemand met drugs in zijn bloed wel door de keuring heen zou komen. Van een agent (in spé) mag je toch een onberispelijk gedrag verwachten, zeker voor wat betreft verboden middelen. Dus, als je oprechte intenties hebt om bij de politie te willen hoef je je toch nergens zorgen over te maken, toch?


marco23

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2013, 00:11:48
Nee dat klopt. Ik vroeg me het af, want ik hoor er de laatste tijd heel veel over. Dat gezegd hebbende, denk ik inderdaad ook niet dat er op getest wordt, kan er helemaal niks over vinden ook op het internet.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2013, 00:15:00
Overigens wel een dikke kans dat ernaar gevraagd wordt tijdens het huisbezoek/antecedentenonderzoek. Kan zomaar zijn dat je door drugsgebruik niet helemaal meer in het ideale plaatje past.
Senior GGP / Oost-Brabant


marco23

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #6 Gepost op: 15 februari 2013, 00:35:02
Ja dat denk ik ook wel, mag het hopen tenminste. Ondertussen vraag ik me nog steeds af of er op (soft)drugs getest wordt. Zoals ik al eerder vertelde, ik kan er niks over vinden, ook niet op de website van de politie, dus ik heb een argwanend gevoel dat er niet op getest wordt.


Q88

  • Motorrijder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
Reactie #7 Gepost op: 15 februari 2013, 02:30:18
Krijg een raar gevoel bij dit topic... Maar waarom zou je dat uberhaupt afvragen als dat bij jou niet het geval is!?
Of ben je niet helemaal eerlijk geweest in je selectiegesprek?


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2013, 05:45:19
Krijg een raar gevoel bij dit topic... Maar waarom zou je dat uberhaupt afvragen als dat bij jou niet het geval is!?
Of ben je niet helemaal eerlijk geweest in je selectiegesprek?

Dat gevoel deel ik ook..

Dat gezegd hebbende is er bij mij voor zover ik mij kan herinneren ('t is alweer 9 jaar terug) geen bloed afgenomen toen.


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2013, 05:57:44
Krijg een raar gevoel bij dit topic... Maar waarom zou je dat uberhaupt afvragen als dat bij jou niet het geval is!?
Of ben je niet helemaal eerlijk geweest in je selectiegesprek?

Bij mij gaan er ook wat belletjes rinkelen...

Er wordt in ieder geval niet getest op bloed, je wordt als het goed is wel geselecteerd op integriteit..