Na alles wat er toe nu toe bekend is van jou kant en inbreng van de leden van dit forum ben ik eens gaan rondkijken op me gemakt.
Als 1e denk ik dat de optie van Bewapi geen slecht idee is. Heb daar wel wat interessante dingen gezien moet ik zeggen.
http://www.spijkstaal.nl/producten/Platformwagens/4-wielige-trekker-platformwagen-serie-800
Wil je de juiste vragen aan ze stellen dan moet je naar mijn mening van alle Campings en Bungalowparken waar je mensen dienst doen en ronde's rijden weten op welke ondergrond ze rijden inclusief hoe houdt de ondergrond zich als het regent, hagelt of zelfs sneeuwt en opgevroren wegen.
Blijft de ondergrond dan in orginele staat of wordt het een klein beetje drassig tot onbegaanbare wegen dit om daar ook eventueel je banden keuze op te bazeren en is een dergelijk voertuig daar wel of niet geschikt voor.
Alleen als je al deze informatie goed uitgewerkt hebt kan je de voor jou noodzakelijke vragen stellen aan bedrijven die dit soort zaken mogelijkerwijs zouden kunnen leveren.
En wat zeker niet onbelangrijk is hoe lang kan je als je voor elektrisch kiest omdat de meest stille mogelijkheid is met een volle accu rijden voor je weer moet opladen
GolfkarWat betreft een golfkar zijn er diverse uitvoeringen zie
Google.nl zoekterm Golfkar AfbeeldingenEn dan denk ik dat je wel aan je eisen c.q. verlanglijst een aardig eind in de juiste richting komt.
Hopende dat iemand mij kan helpen / van advies kan voor zien voor een stil voertuig.
De eisen waar het aan moet voldoen voor de parken en campings: Stil / mijn medewerkers moeten droog zitten / het liefste ook nog wat snelheid / ruimte om wat kleine bagage mee te vervoeren (denk aan brandblusser, ehbo koffer, sleutelkluisje).