GRIP 1 Middelbrand (zinkpoeder brand) Overveld Techniek Edisonweg - Hoogerheide 16-02-2013

Auteur Topic: GRIP 1 Middelbrand (zinkpoeder brand) Overveld Techniek Edisonweg - Hoogerheide 16-02-2013  (gelezen 5450 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Wel een beetje vreemd bij Karwei.

De klanten moeten het industrieterrein verlaten maar de medewerkers moeten binnen blijven...
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Wel een beetje vreemd bij Karwei.

De klanten moeten het industrieterrein verlaten maar de medewerkers moeten binnen blijven...

Ach, pragmatisch mee omgaan! :) Klanten laten afrekenen en wegsturen en geen nieuwe klanten toelaten. Personeel kan een uurtje koffie drinken en binnen wachten tot de ergste wolk c.q. overlast voorbij is. Mijn ervaring is dat het je nauwelijks lukt om de klanten ook verplicht binnen te houden. Die willen gewoon naar huis, want die hebben nog meer te doen op hun drukke zaterdag....


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Dat de klanten eruit moeten snap ik.
Ik begrijp alleen niet dat je de medewerkers dan binnen laat, lijkt nu net of die minder belangrijk zijn dan de klanten
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Dat de klanten eruit moeten snap ik.
Ik begrijp alleen niet dat je de medewerkers dan binnen laat, lijkt nu net of die minder belangrijk zijn dan de klanten

Ja, ok, snap ik.
Als je ramen en deuren laat sluiten en mechanische ventilatie uitzet kun je volgens de vuistregels 4 uur lang veilig binnen zitten. De ergste overlast zal dan wel over zijn. En zeker bij dit incident, anders waren de sirenes wel afgegaan en was er verder opgeschaald.


Frans van Aken

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Om tien uur heeft mijn vrouw onze zoon naar de scouting gebracht en toen waren de hulpdiensten al actief.....de kinderen van de scouting hebben nog daarna een uur buiten gespeeld....hm. De wind, met een kracht van 1 Bf kwam op dat moment uit het westen. Om twaalf uur ben ik mijn zoontje gaan halen. De kinderen zaten allen binnen......ik hoor net op Omroep Brabant dat de manege en de scouting waren ontruimd.........klopt weer helemaal niks van.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gevaarlijke stoffen vrijgekomen na brand

Gevaarlijke stoffen vrijgekomen na brand
omroepbrabant·        
Gepubliceerd op 16 feb 2013
Citaat
De brand die zaterdagochtend ontstond bij Overveld Techniek BV aan de Edisonweg in Hoogerheide was halverwege de middag onder controle. Ramen en deuren mochten toen weer geopend worden. Bij de brand kwam zink vrij, de giftige rook bleef binnen het gebouw.
Samen sterk in de hulpverlening!


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Wat Zijn de gevaren en risicos van een zinkbrand
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Industriebrand GRIP 1 + Middel HV Edisonweg in Hoogerheide

Industriebrand GRIP 1 + Middel HV Edisonweg in Hoogerheide
HVPutte·        
Gepubliceerd op 16 feb 2013
Samen sterk in de hulpverlening!