OvD-G neergestoken (10-04-2005)

Auteur Topic: OvD-G neergestoken (10-04-2005)  (gelezen 10431 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Gepost op: 11 april 2005, 19:43:00
Godver, ik geloof bijna niet wat ik lees

Wederom man vermoord in Geleen

In Geleen is gisteravond een man doodgestoken in een woning aan de Pastoor Vonckenstraat. Dit incident is de achtste Limburgse moord van dit jaar en de tweede achtereenvolgende in Geleen.

Het slachtoffer, de 52-jarige bewoner van het pand, werd na de steekpartij zwaargewond naar het ziekenhuis in Sittard overgebracht. Daar overleed hij korte tijd later aan zijn verwondingen. Direct na de steekpartij kon de politie in de buurt van de woning een 37-jarige verdachte aanhouden. Over de toedracht en het motief kon de politie nog niets mededelen.

Update

De politie heeft bekend gemaakt dat de verdachte van de steekpartij een man is die in dezelfde straat als het slachtoffer woont. In de buurt staat hij bekend als drugsverslaafde en verward persoon.

Volgens ooggetuigen zou de verdachte willekeurig bij een huis hebben aangebeld en degene die opendeed hebben neergestoken. Dat was in dit geval de 52-jarige Pieter Claessen, waarnemend hoofd van de ambulancedienst in Geleen.

Bron: L1 nieuws

Naast waarnemend hoofd van de GGD Westelijke Mijnstreek was Pieter ook de OVDG die samen met de 2 andere OVDG's uit de regio's Heerlen en Maastricht om tourbeurten de OVDG-shift hadden.

Ik kan het maar nauwelijks geloven, ik kende die man persoonlijk ook en 't is (was) een hardstikke leuke vent.

Pieter rust zacht, en via deze weg wil ik de familie van pieter ook heel veel sterkte toewensen, gecondolleerd.

In memoriam, Pieter Claessen.

Bron foto: www.ghorzl.nl

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #1 Gepost op: 11 april 2005, 19:58:47
Triest....
(begrijp ik het goed dat het geen verband houdt met zijn functie als OVD-G?)

En heel veel sterkte voor de familie en natuurlijk ook voor jou  Karim!!

(Karim, ondanks je begrijpelijke woede/verdriet, zou je wel op je taalgebruik willen letten? bedankt en misschien kan 1 van de moderaters het veranderen?)

Karim

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 11 april 2005, 20:04:51
Nee had niks te maken met z'n functie tijdens de steekpartij.

't was een junk die indezelfde straat woonde en die heeft willekeurig bij een huis aangebeld en zodra pieter open deed heeft ie op 'm ingestoken (aldus L1 nieuws).

En 't woordje valt toch nog wel mee, je mag toch wel 'n beetje je woede en frustratie's uiten.

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #3 Gepost op: 11 april 2005, 20:17:48
En 't woordje godver valt toch nog wel mee, je mag toch wel 'n beetje je woede en frustratie's uiten.

Ja dat mag en moet !
Ik vind het knap van je dat je zinloosheid, onmacht en frustatie hebt kunnen samenvatten in godver.....

Ook ik wens iedereen rond Pieter heel veel sterkte met de verwerking hiervan. Ik hoop van ganser harte dat jullie er in zullen slagen dit een plaats in je leven te kunnen geven.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 11 april 2005, 20:19:32
Tsja,zeer triest  :-\ :-\

Susannah

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 11 april 2005, 20:22:38
         VRESELIJK!! :'(

Ik wens Karim en de omgeving van Pieter heel veel sterkte in het verwerken van Pieter's dood.

firemanr

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 11 april 2005, 20:31:43
Vreselijk triest. Sterkte gewenst voor de de familie en vrienden van Pieter. :-\

En het woord godver zien we deze keer wel door de vingers ;)

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 11 april 2005, 20:34:51
Sterkte voor familie en Karim. Erg triest. :( Waarom doet iemand zoiets? ???
Groeten, Colin

guest1564

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 11 april 2005, 20:57:55
Sterkte voor Karim en de nabestaanden, diep triest,  het moet toch niet gekker worden!!! >:(

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #9 Gepost op: 11 april 2005, 21:21:12
Iedereen sterkte met dit verlies
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !