OvD-G neergestoken (10-04-2005)

Auteur Topic: OvD-G neergestoken (10-04-2005)  (gelezen 9692 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 12 april 2005, 15:36:38
Ik heb de vloek verwijderd en Karim daar van op de hoogte gebracht. Ik vind het onnodig grof en beledigend en aangezien hier mensen komen van allerlei pluimage kan daar wellicht rekening mee worden gehouden. Vloeken om een tekort aan woorden is tamelijk overbodig. Als je je niet anders kan uitdrukken dan met vloeken is dat wel erg. Iedereen heeft al aangegeven hoe erg ze het vinden, dat was ook duidelijk geworden zonder gevloek.
Als je (Karim) er moeite mee had gehad dat ik de vloek verwijderd had, had dan een PM terug gestuurd!
Dit forum is openbaar, houd daar rekening mee, dat probeer ik ook te doen.

Christian

Hier ga ik uit respect voor de overleden collega van Karim niet op reageren,

Karim, veel sterkte voor jou, je collega's en de familie vrienden en bekenden van Pieter....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 12 april 2005, 17:04:09
Om verdere escalatie en deze topic te laten waar hij helaas voor is, is er genoeg gezegt,we hebben met de moderators onderling overlegt hierover.En de zaken verder bepraat, dat moet voor hier voldoende zijn dus graag weer inhoudelijk reageren op deze topic  ;)


C@rina

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
Reactie #22 Gepost op: 13 april 2005, 13:36:48
er zijn bijna geen woorden voor zo iets het is toch niet te begrijpen dat zo iets gebeurd
ik wil de Familie en collega's van Pieter en karim
heel veel strekte wensen in deze moeilijke tijd  :-* :-*


Karim

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 13 april 2005, 21:20:12
Is er een website of condoleanceregister waar we de reacties kwijt kunnen?


Voor mensen die een personlijke boodschap willen achterlaten kan dat via de website van Ambulancezorg Oostelijk Zuid Limburg (via email) : home.planet.nl/~gvernimm


brw_sluis

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 13 april 2005, 21:22:56
Van mijn kanten sterkte voor de familie en vrienden van Pieter...zulke mensen die dat doen zouden ze levenslang in de bajus moete steke joh


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #25 Gepost op: 14 april 2005, 09:12:46
Motief moord op ovd-g in Geleen onduidelijk
In het onderzoek naar de dodelijke steekpartij in Geleen, waarbij de 52-jarige Pieter Claessen zondagavond om het leven kwam, is nog weinig vooruitgang geboekt. De 37-jarige verdachte W.H. zwijgt tegenover de rechercheurs. De man weigert een verklaring af te leggen voor het motief van de moord.

...

Bron: Limburgs dagblad


Firemaus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • BrandMeester
Reactie #26 Gepost op: 16 april 2005, 15:53:49
Tjonge jonge wat lopen er toch zieke figuren rond op onze aardbol!!  >:(

Dit is niet te geloven! Karim en alle andere betrokkenen en familieleden heel veel sterkte met dit ondragelijke verlies.

Maus
When the sent us to hell........ we'll put it out!   http://www.brandweerpurmerend.com http://www.brandweerzaanstad.nl


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #27 Gepost op: 17 april 2005, 11:22:56
:'( :'( :'( Sterkte voor de nabestaande  :'( :'( :'(


Thei Weelen

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 17 april 2005, 12:00:20
Ik kende Pieter van zijn werk als OVD-G. Wat mij steeds opnieuw verbaasde was de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen dat Pieter ontplooide als hij iets voor een slachtoffer kon betekenen.

Ik vond hem altijd heel proffesioneel, dat geldt trouwens voor meer GGD mannen én vrouwen!

Eind vorig jaar (2004) zijn we nog samen met een aantal andere OVD-en brw/ggd/politie en bevelvoerders op training in Engeland geweest. Ook daar bleek Pieter een heel sociaal mens en zeer gewaardeerde collega.

Het kan niet anders dan dat familie, vrienden, collega's en buurtbewoners met een ontzettend leeg gevoel achterblijven. Bij de brandweer zouden we zeggen: "Maat, het ga je goed!".


Karim

  • Gast
Reactie #29 Gepost op: 9 maart 2006, 01:09:21
Een zeer teleurstellende uitspraak van de rechter vandaag, 15 jaar celstraf, terwijl er levenslang was geeist   >:(   >:(

Of er nog 'n hoger beroep komt is niet duidelijk.