Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 51431 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

adilos

• Forum gebruiker
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #150 Gepost op: 15 april 2013, 12:39:46
Vandaag een E-mail ontvangen met informatie betreft de eerste week. Opleiding begint niet op 20 mei maar op 21 mei ( vanwege pinksteren waarschijnlijk )

Vind het fijn dat we elkaar op de hoogte houden. Wil je iets weten stuur mij een PM of reageer hieronder.

Gr. Adil

Frontoffice Politie

• Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
    • Kombijdepolitie
Reactie #151 Gepost op: 15 april 2013, 16:12:28
Vind het fijn dat we elkaar op de hoogte houden. Wil je iets weten stuur mij een PM of reageer hieronder.

Leuk inderdaad! Wij merken ook vaak dat (aanstaande) selectiekandidaten en aspiranten elkaar vinden via / op onze facebook-pagina: http://www.facebook.com/kombijdepolitie

adilos

• Forum gebruiker
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #152 Gepost op: 15 april 2013, 16:31:34
Ik heb zelf geen FB. Dit met betrekking tot vrienden/kennissen die mij constant vragen stellen/grappen maken over de politie. ( Word hier op de werkvloer Beverly hills cop genoemd ahah omdat ik een aantal promotie filmpjes heb gemaakt voor Samsung ) En communiceren betreft de politie word niet geaccepteerd door de politie had ik begrepen naar aanleiding van mijn antecentenonderzoek. Klopt dit?

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 15 april 2013, 19:42:24
Communiceer je hier ook niet dan?  :-X Overigens mag je best wat op social media zetten dat je bij de politie gaat werken hoor.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 15 april 2013, 20:27:07
Er zijn genoeg mensen die openlijk op FB zetten dat ze bij de politie werken, ook mensen die bij het AT willen/zaten. Wel kan het vanuit bepaalde functies niet raadzaam zijn om overal rond te slingeren dat je bij de politie werkt. En ook je dag uitgebreid bespreken mag niet (geheimhoudingsplicht).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #155 Gepost op: 15 april 2013, 22:32:08
Ik zet straks ook gewoon op de sociale media dat ik bij de politie werk. Ik ben er namelijk trots op en ga het niet verbergen. Zolang ik geef gevoelige informatie openbaar maak is er weinig aan de hand.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 15 april 2013, 22:38:16
Enige tip die ik mee wil geven is dat je rekening moet houden met je eigen zichtbaarheid. Als jij straks een bon schrijft of PV tikt is je naam gewoon zichtbaar voor de verdachte/betrokkene, houd daar wel rekening mee.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #157 Gepost op: 15 april 2013, 22:54:35
Dat had ik zelf inderdaad ook al bedacht. Ik heb het zo ingesteld dat ik niet te vinden ben voor vreemden en als je mijn profiel toch vindt, er niks zichtbaar is.

Sesamzaadje

• Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • Eenheid ZWB
Reactie #158 Gepost op: 16 april 2013, 00:25:21

Dit is nog maar de helft. Ik moet nog 7 overhemden, een gele parka en alle sportkleding krijgen. Ik heb nu al zin in het strijken...

Bengi

• P-GLM
  • Forum gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 16 april 2013, 00:35:57

Dit is nog maar de helft. Ik moet nog 7 overhemden, een gele parka en alle sportkleding krijgen. Ik heb nu al zin in het strijken...

Tja, als je alle overhemden meteen uit de verpakking trekt heb je zo een kast vol :)
Ik heb er na 2 jaar opleiding nog wel wat in het plastic liggen. Scheelt een hoop ruimte en ik ben nog nooit te kort gekomen.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"