0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Die nekklem is leuk, maar zoals ik het inschat is die 'verdachte' een beresterke vent, hij slingert met beide collega's alsof het poppen zijn en ook na de assistentie duurt het met 6 man enkele minuten voordat ze hem geboeid hebben. Een nekklem had hier weinig effect gehad, ik denk dat die collega dan zelf al gestrekt had gelegen.
Het zijn toch alleen de bobby's die geen vuurwapen hebben? Of hebben deze traffic cops ook geen vw? niet eens op gelet eigenlijk
Je kan bij deze Rode en ook vaak bij Zilveren wagens zien of er gewapende agenten in zitten, namelijke door de eerder genoemde rode ster op het dak en de Gele stippen die op de wagens zitten.
Bijzonderheden: Kenmerkende rode kleur, gele stippen ter aanduiding van de bewapening
Heb nog even zitten rond zoeken, kwam een interessante wikipagina tegen. Heeft weinig nut om die helemaal hier te posten, vandaar even de link. Daarin word ook aan gegeven dat ze in de UK een shoot-to-kill beleid hebben.http://en.wikipedia.org/wiki/Police_use_of_firearms_in_the_United_Kingdom
Die werken toch best goed als ik zo "Politie op je hielen"" zie.
En dát is je bron...?