0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Beste allemaal,mijn is ten gehoren gekomen dat men de politieauto's in Nederland van een gele kleur gaan voorzien kompleet met nieuwe striping, wie kan hier meer over vertellen.ik zie uit naar de reacties.Groet,Ron
Niet om het een of ander, en het is zeker geen 1 april grap. het zou te maken hebben met de internationale standard in de kleur voor Politie, een voorbeeld hiervan is Engeland.Tevens wordt er een nieuwe wetswijziging voorbereid over het voeren van striping op auto.Tevens zullen de witte jassen van de KLPD plaats gaan maken voor gele.
Ja ik had ook zoiets gehoord. En ambulance's krijgen in het vervolg een groene kleur met gele stippeltjes en brandweerwagens worden donkerbruin.Verder krijgt zowel 't ambulance als brandweer personeel fluor-roze kleding met zwarte strepen erop....
Niet om het een of ander, en het is zeker geen 1 april grap. het zou te maken hebben met de internationale standard in de kleur voor Politie, een voorbeeld hiervan is Engeland.
Er zijn internationaal gezien ook wel al errug veel gele pliesieauto's hé (met een star of life erop of wellicht WW...wegenwacht?). Wij krijgen misschien wel een geel dienstvoertuig ja......een onopvallende Vroegâh (ja ik wordt oud...) in de tijd van RP en GP waren de overhemden ook wit, dus dat accepteerd men binnen de politie weer wel.