0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Ik heb de Fenix TK11 van de baas gekregen. Een goede lamp, zeker in combinatie met de oranje opzetkegel. Hierdoor heb ik geen Maglite meer nodig. Helaas zit er geen knipper functie op op de lamp. Het bijgeleverde hoesje is prut. Daar krijg ik het lampje met één hand er niet in of uit. Ik heb zelf een kunststof houder gekocht, perfect ding!Bron: http://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fenix-tk11-xp-g-r5-tactische-zaklamp.htmBron: www.politiefiets.nl
De reden dat ik destijds gekozen heb voor de P20A2 is o.a. vanwege de gewone AA-batterijen die erin kunnen.
Van de baas een Fenix TK11 gekregen. Erg fel lampje (55 lumen). Als ik hem gebruik om bij te schijnen moet ik er echt langsheen schijnen want anders kan ik het niet meer fatsoenlijk lezen, zo fel.Er zit ook een kleine kegel bij welke prima voldoet in de stad maar op de provinciale wegen geef ik de voorkeur aan de grotere kegel van de maglite.Hij hangt aan mijn koppel in een Nitelze holster.
Ik heb ook de Fenix TK11 gekregen van de baas, inclusief hoesje, accu en oplader.
+1
Welke baas verstrekt deze prachtige lampjes?
Het toenmalige korps NHN. Elke executieve heeft er vorig jaar een gekregen.