Zelf vind ik het een beetje overdreven om de Monitoren van het internet te halen, je kon in de oude tijd tenslotte alles meeluisteren, en waren er al de genoemde "Livescanners" en dan hadden ze die ook moeten verbieden.
Het is zo veranderd vergeleken voorheen; ik sprak vandeweek een brandweerman en die weet geneens meer wat er in de regio gebeurd, met uitzondering van zijn eigen plaats. Hij kijkt dan een paar keer in de week op de monitor om te zien wat hij "gemist" heeft, en dat kan straks ook niet meer.
Dan kun je zeggen van "dan koopt hij toch een pager", dat is makkelijk gezegd maar allemaal extra kosten. Voorheen zette je gewoon lekker je 'Pieper" (analoog) op algemeen en je wist wat er gebeurde. Nu ben je afhankelijk van een Computer, Internet, P2000 monitor, en of een pager
............
Ik vind het dus allemaal een beetje overdreven, enne vele AC's gebruiken ook de monitoren ter controle van hun verstuurde berichten. En als de monitoren er niet waren.........waar halen we dan onze capcodes vandaan?
....................................