GRIP 1 Grote brand (woning boven restaurant Tirol‎) Amersfoortsestraat - Amersfoort 02-03-2013

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (woning boven restaurant Tirol‎) Amersfoortsestraat - Amersfoort 02-03-2013  (gelezen 15734 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Hennepkwekerij gevonden in 1 van de kamers op de bovenverdieping. Er liepen een aantal draadjes onder de deur door waardoor het vermoeden van boobytraps ontstond. Daarom is de LFO terplaatse gekomen. Nadat hun het zaakje bekeken hebben is de kamer geopend. Vanavond word het handeltje ontruimt. Geen aanhoudingen

Oorzaak van de brand is onbekend. Het restaurant stond overigens leeg. Alleen de bovenverdieping was bewoond. 1 Persoon is met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Lekker kloten tussen de meldkamers vandaag daar in Hoevelaken. Ik heb een foto van de 632 Amersfoort bij aankomst gemaakt 20 minuten na de 1e melding van Nijkerk.

13:34:13 02-03-13   GROUP-1   P 1 GEBOUWBRAND Amersfoortsestraat 12 AFT Eenh: HVN1231
13:35:20 02-03-13   GROUP-1   P 1 GEBOUWBRAND Amersfoortsestraat 12 AFT (nb brand: middel) Eenh: HVN1232 NRK1151 NRK1196

Word tevens om een RV gevraagd die niet geleverd word.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
En wat wil je hier mee zeggen?


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Word tevens om een RV gevraagd die niet geleverd word.

Heb jij het telefoongesprek tussen Utrecht en Arnhem mee kunnen luisteren dan?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Verloren tijd
Die verloren tijd is dan wel aan Gelderland-Midden te danken. Utrecht vraagt al snel om het redvoertuig van Nijkerk


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Ja dat klopt ook ! Ik bedoel er niks mee alleen is het weer jammer van de verloren tijd en dat maakt in dit geval mischien niet uit.
Maar op een 2e TS en een HW zo'n 20 minuten wachten bij zo'n brand vind ik als ''burger'' een kwalijke zaak. En fouten zijn er om van te leren. Alleen blijkt dat de communicatie bij deze melding dus 0,0 was er van uitgaande op de p2000 berichten ( voordat daar weer iemand over begint ).


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Alleen blijkt dat de communicatie bij deze melding dus 0,0 was er van uitgaande op de p2000 berichten ( voordat daar weer iemand over begint ).

Er blijkt helemaal niets, want meldkamers alarmeren elkaar niet via P2000, het zijn slechts infoberichten.
Er is altijd nog telefonisch contact en ik denk niet dat jij weet wat daar besproken is.


Wil890

  • LTFO inzetleider LE politie, AGS, CVE
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
LFO inderdaad ter plaatse geweest met de eerste piket. (drie voertuigen) Verder geen inzet voor de LFO bleek na onderzoek.