Tja, volgens mij vraagt ook Utrecht nu weer om de tweede TS en RV uit Nijkerk vandaan. Die komen niet, dus vult Utrecht zelf het gat wel aan. Door de 24uurs van Amersfoort centrum te sturen met TS en 2 minuten later het RV.
En ik kan me zo voorstellen dat ze niet happig zijn geweest om het RV van Amersfoort te sturen aangezien deze ook het gebied van Leusden en Woudenberg moet afdekken. Dus ja, er zal een hoop gepraat moeten worden. Maar dat is normaal voor regiogrens problemen.
Via de info berichten klopt je verhaal, alleen stond er op dat moment van inzet van TS Hoevelaken er nog maar 1 TS + RV van Nijkerk voor heel gemeente Nijkerk uitruk gereed.
Dus ik kan me dus zo voorstellen dat G-M er niet zo happig op is om deze voertuigen op deze brand op VRUgebied in te zetten en zo een restdekkings probleem in eigen regio te creëren.
Terwijl het restdekkingsprobleem er in Amersfoort veel minder is met diverse TSsen inzetbaar in de stad en waar andere RV zijn zoals Veenendaal, Zeist en Baarn zijn, die het RV probleem van Amersfoort,Leusden en Woudenberg binnen de perken houden.
En als ik de filmpjes bekijk is het RV niet ingezet in de bestrijdingsfase.