Ik denk dat het dan wijzer is om bij je zelf eens na te gaan hoe het komt dat je elke keer in conflict raakt met je medeforumleden. Je hoeft het zeker niet eens te zijn met elkaar, maar een andere toonzetting kan heel verhelderend werken.
Nee, dat is helemaal niet wijzer. Ik hou me totaal niet in en ga niet over een grens van onbetamelijk gedrag.
Ik stoor mij het meeste aan het bericht van Willem D. De man die in diverse topics als verzocht is om te onderbouwen maar doodleuk dat weten dat hij dat niet hoeft. Daarna lopen dingen steeds verder uit de hand.
Een climax is wat mij betreft wel ongeveer bereikt als hier gepost wordt
In mijn ogen zijn er geen vakjes met EHBO'er, AVP, arts etc. waarin de kennis zit opgesloten met muurtjes ertussen. We zijn allemaal mensen, de een weet meer dan de ander, sommigen hebben veel ervaring, anderen veel theoretische kennis. Kennis en kunde is daarom glijdende schaal, waar iedereen zich ergens op bevindt. En daarin is een titel of diploma lang niet altijd het belangrijkste.
De meeste artsen of verpleegkundigen kiezen inderdaad een mildere toon om bezwaar te maken tegen dit soort opvattingen. Daarom ben ik blij dat ik hier lid mag zijn, oude chirurgen hebben geen communicatie-training gehad en zeggen het gewoon net iets anders. Als het de tere zieltjes raakt is het niet mijn probleem.