5 Doden bij Familiedrama in Hilversum

Auteur Topic: 5 Doden bij Familiedrama in Hilversum  (gelezen 5620 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Gepost op: 16 april 2005, 14:05:26
Bij een schietpartij aan de Hilvertsweg in Hilversum zijn vanmiddag om 12.45u 5 doden gevallen.

Een man schoot eerst zijn vrouw dood, toen zijn 3 Kinderen en als laatst zichzelf.

 :-[ :'(

Meerdere informatie volgt.




Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1 Gepost op: 16 april 2005, 14:11:10
Ja, DIEP DIEP TRIEST.......zoiets doe je toch niet!  >:(

En als je er zelf "uit wilt" laat die Kinderen en die vrouw er dan Buiten!  >:( :( :-[ :-\


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #2 Gepost op: 16 april 2005, 14:19:16
In plaats van een discussie over hoe je zulke mensen kan bereiken/herkennen/voorkomen zal er straks weer wel een discussie gaan plaatsvinden over wapen bezit...... terwijl het ook had kunnen gebeuren met een keuken mes...  :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #3 Gepost op: 16 april 2005, 14:35:15
In plaats van een discussie over hoe je zulke mensen kan bereiken/herkennen/voorkomen zal er straks weer wel een discussie gaan plaatsvinden over wapen bezit...... terwijl het ook had kunnen gebeuren met een keuken mes...  :-X


Ik denk dat je dit soort problemen niet snel zult ontdekken,het kan gebeuren in hele normale gezinnen waar eigenlijk nooit problemen zijn geweest.Dus voorkomen zal heel moeilijk worden,diep diep triest  :-\


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #4 Gepost op: 16 april 2005, 14:49:42
Ik denk dat je dit soort problemen niet snel zult ontdekken,het kan gebeuren in hele normale gezinnen waar eigenlijk nooit problemen zijn geweest.Dus voorkomen zal heel moeilijk worden,diep diep triest  :-\

Dat denk ik ook maar vaak versimpeld men de de discussie door te gaan discuseren over het middel (wapen) dat gebruikt is. Net of dat zulke zaken zal voorkomen....

We moeten proberen zulke gebeurtenissen te voorkomen maar moeten ook reeel zijn dat ze altijd zullen gebeuren (met wat voor wapen dan ook)....  :'(


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #5 Gepost op: 16 april 2005, 14:54:44
Dat denk ik ook maar vaak versimpeld men de de discussie door te gaan discuseren over het middel (wapen) dat gebruikt is. Net of dat zulke zaken zal voorkomen....

We moeten proberen zulke gebeurtenissen te voorkomen maar moeten ook reeel zijn dat ze altijd zullen gebeuren (met wat voor wapen dan ook)....  :'(


ik ben dit met je eens,het is zeer triest wat hier is gebeurt.En gaan discusieren over het het wapen is zinloos.je hoort elk jaar  diverse malen dat dit soort familiedrama,s voordoen,is de sitiatie in zo,n gezin zo nijpend dat dit de enige uitweg is?Of zouden er ook andere zaken mee spelen?
Ik bedoel er zijn tegenwoordig zoveel hulpinstanties,denk aan RIAGG of jeugdzorg,waarom dit soort drastische middelen


guest1564

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 16 april 2005, 15:01:58
Vijf doden door schietpartij Hilversum
16 april 2005, 14:30:09

HILVERSUM (ANP) - Door een schietpartij in Hilversum zijn zaterdag vijf doden gevallen. Volgens de politie gaat het om ,,een gezinssituatie''. De politie geeft verder nog geen informatie. De schietpartij vond rond 12.45 uur plaats in een woning aan de Hilvertsweg in Hilversum.

Volgens buurtbewoners zou een man zijn vrouw en drie kinderen hebben gedood en daarna zichzelf van het leven hebben beroofd.


ff een persbericht van www.home.nl, echt afschuwelijk! :(


guest1564

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 16 april 2005, 15:08:56
Vijf doden bij schietpartij Hilversum

Uitgegeven: 16 april 2005 13:12
Laatst gewijzigd: 16 april 2005 15:02

HILVERSUM - Door een schietpartij in Hilversum zijn zaterdag vijf doden gevallen, een vader, een moeder en drie 'hele jonge' kinderen. Volgens de politie heeft het drama zich binnen het gezin voltrokken.

De lichamen van de slachtoffers werden zaterdag rond 12.30 uur door waarschijnlijk een familielid in de woning aan de Hilvertsweg ontdekt. Deze alarmeerde de politie. De stoffelijke overschotten lagen daar al tussen de twaalf en 24 uur, aldus de politie. De politie was rond 14.45 uur in de woning nog bezig met onderzoek.

De straat waar de schietpartij plaatshad, is afgesloten. Enkele geëmotioneerde buurtbewoners werden door politiemensen opgevangen. Het gezin waar het om zou gaan, was volgens omwonenden "normaal".
www.nu.nl


Bart S

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 16 april 2005, 15:09:59
Het is verschrikkelijk, en ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Mijn gedachten gaan ook uit naar de familieleden en hulpverleners die dit tafereel hebben aangetroffen. Sterkte.

Bart


guest1564

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 16 april 2005, 15:54:18
Het schijnt iemand van het KLPD te zijn, ik zoek ff een persbericht