Haakarmwagen Eemnes ???

Auteur Topic: Haakarmwagen Eemnes ???  (gelezen 3169 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

romke

• Gast
Gepost op: 16 april 2005, 21:29:00
Ik ging van middag naar de kermis in Baarn op de fiets door de polder van Eemnes. Zie ik in een brandweer wagen rijdendspuiten dus even een kijkje genomen. Toen ik dichter bij kwam reed hij net weg. Het was een haakarmwagen met een container er op wat voor container weet ik niet. Ze kunnen er in iedergeval rijdend mee spuiten zonder dat er iemand op de wagen staat. Kon alleen het nummer van de container lezen en dat was 511. Nu is mijn vraag heeft Eemnes een nieuwe haakarm wagen ?

7194

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 16 april 2005, 21:38:38
Hadden ze er uberhaubt één   ??? ;D

AC-Marcel

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 16 april 2005, 21:44:07
Ik ging van middag naar de kermis in Baarn op de fiets door de polder van Eemnes. Zie ik in een brandweer wagen rijdendspuiten dus even een kijkje genomen. Toen ik dichter bij kwam reed hij net weg. Het was een haakarmwagen met een container er op wat voor container weet ik niet. Ze kunnen er in iedergeval rijdend mee spuiten zonder dat er iemand op de wagen staat. Kon alleen het nummer van de container lezen en dat was 511. Nu is mijn vraag heeft Eemnes een nieuwe haakarm wagen ?

Dat zal het haakarmvoertuig 584 van de regio Gooi en Vechtstreek met standplaats Laren met de schuimbluscontainer 511 wel zijn geweest.

Heidebrandje

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 16 april 2005, 21:49:52
Dat zal het haakarmvoertuig 584 van de regio Gooi en Vechtstreek met standplaats Laren met de schuimbluscontainer 511 wel zijn geweest.

Die gedacht had ik ook al het zou Laren wel geweest zijn met de bij hun gestationeerde 584 . Is alleen het nummer verandert ??? dat was toch 911????

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 16 april 2005, 21:56:20

nee hoor,zo rijk zijn wij niet.Is brandweer laren geweest,rijden wel vaker hier rond  ;)

AC-Marcel

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 16 april 2005, 22:07:23
Die gedacht had ik ook al het zou Laren wel geweest zijn met de bij hun gestationeerde 584 . Is alleen het nummer verandert ??? dat was toch 911????

Ja klopt.. alle regionale voertuigen en containers hebben een roepnummer in de 5-serie gekregen. Zo is inderdaad de 911 de 511 geworden en hebben ook de voormalige gemeentelijke haakarmvoertuigen 668 (Bussum) en 665 (Hilversum) een 5-nummer gekregen (resp 586 en 585).

Alle voertuigen van Wijdemeren hebben een roepnummer uit de 4-serie gekregen.

De Operationele Leiding (OVD, HOVD etc) hebben nu de 9-serie in gebruik

AJAX

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 16 april 2005, 22:10:03
Ik beken ik was het we hebben weer wat nieuwe mensen die chaufeursdiensten op die wagen gaan draaien. Een daar van woont in Eemnes dus heb hem daar opgehaald en we zijn even de polder ingegaan zodat ik hem rustig uit kon leggen hoe de wagen en contrainer werken. Dus er is ook een klein beetje gespoten met water.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 16 april 2005, 22:11:15
Ik beken ik was het we hebben weer wat nieuwe mensen die chaufeursdiensten op die wagen gaan draaien. Een daar van woont in Eemnes dus heb hem daar opgehaald en we zijn even de polder ingegaan zodat ik hem rustig uit kon leggen hoe de wagen en contrainer werken. Dus er is ook een klein beetje gespoten met water.
och ruimte zat in de polder  ;D ;D

venlo

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 18 april 2005, 16:38:48
nee hoor,zo rijk zijn wij niet.Is brandweer laren geweest,rijden wel vaker hier rond  ;)

Kan dat wel buiten de gemeente gaan rijden. Of ergen nog zelfs buiten de regio gaan rijden.

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #9 Gepost op: 18 april 2005, 16:43:28
als je hem buiten dienst meld moet het kunnen vindt ik. Staat ie echter gewoon in dienst en komt ie buiten de regio dan vindt ik dat het niet kan tenzij er met de rac gebeld is of het met de ovd is afgesproken.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen