Wat een bijzondere redenatie. Op grond waarvan wil je het dikke gedrukte dan toetsen. Dit is niet toetsbaar en zegt dus ook niets.
Bij alle topicbijdragen van jou, Rescue, heb ik steeds het gevoel dat je de Eerste Hulp heel erg belangrijk maakt met allemaal termen maar uiteindelijk blijft het EHBO of dit nu in een mangat is of op een evenement.
RemRoof
Ik heb een vraag niet goed gelezen blijkbaar..
Je kan dit heel goed toetsen, bij vaste medewerkers.
Door verschillende toetsen scenario's als toets moment te gebruiken, door een ervarings logboek bij te houden, dit soort zaken laten aftekenen door leidinggevenden. beoordelingsgesprekken etc..
De meeste mensen in de teams waarbij ik actief ben, trainen\toetsen meer dan 150 uur per jaar op hun medische en reddingsvaardigheden. Er worden medewerkers files bijgehouden, met toetsen, evaluaties, inzetten.
Dit doen ze niet alleen bij onze organisaties, maar ook bij vele andere professionele teams. Voorbeelden uit de reguliere hulpverleningswereld, zijn de brandweer organisatie, waar ze dit doen.
Ok voor een vrijwilligers organisatie is dat erg veel werk, je moet werken met functie profielen..
Voor de individuele eerste hulpverlener is het natuurlijk niet te doen.