0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Gaaf boek, goede toevoeging aan mijn collectie.. Alle diensten waar ik werk of heb gewerkt heb ik nu boeken van.. (brandweer leiden, Wassenaar, Scheveningen & Den Haag, Amsterdam, politie Amsterdam en GMK Amsterdam) Komt het boek overigens ook nog voor publiek te koop?
Gemeenschappelijke Meldkamer (GMK) officieel geopendDe aansturing van Brandweer, Politie en Ambulance bevindt zich sinds het voorjaar van 2013 onder één dak: de Gemeenschappelijke Meldkamer(GMK) aan de Elandsgracht in Amsterdam. Alle meldingen om hulpverlening komen daarmee op één plek binnen, wat tot een snellere inzet van de hulpdiensten moet leiden. De Meldkamer Ambulancezorg (MKA) vormt binnen de GMK een zelfstandig onderdeel en regelt de ambulancezorg in Amsterdam-Amstelland en Zaanstreek-Waterland. Daarbij wordt strikt volgens protocol gewerkt met inachtneming van alle eisen ten aanzien van geheimhouding en privacy van de burger.Onlangs verrichtte Burgemeester Van der Laan de officiële opening van de GMK. Het spreekwoordelijke lint werd met Burgemeester van der Laan doorgeknipt door drie centralisten van de verschillende disciplines.