Ik zelf ben voor de jupiter pro! Daar kan je met de hand codes programmeren, maar als je een programmer hebt kun je er ook nog heel veel meer mee. Je kan dan bijvoorbeeld, wat ik heel handig vind, per capcode een ander geluidje instellen en ik heb gehoord, maar weet het niet zeker, dat je er ook zelf geluidjes in kan zetten die je zelf gecomponeerd hebt! En nu geeft hij gewoon weer welke code er is gealarmeerd en als je dat ingesteld hebt ook de tekst erbij (bijvoorbeeld: Harderwijk blusgroep 3) zelfs als hij in een groepsoproep zit, voor zover ik weet is dat de enige pager na de X-stream die dat kan. En dat licht is echt niet te vel ofzo, het is prima! Het lijkt mischien zo omdat jij dat lichtere gewend bent, maar ik heb nog nooit in het donker moeite gehad met lezen door de kleur of scherpte van het lampje ofzo. Het is niet dat ik nu zeg dat je geen bravo moet kopen, maar ikzelf vind de jupiter pro gewoon beter, maar dat is gewoon mijn eigen mening en dat zal je zelf ook moeten beslissen als je een pager koopt en je moet zelf goed kijken wat nou de voordelen en nadelen zijn voor jou en dan moet je gewoon zelf kiezen welke je wilt en niet zomaar afgaan op verhalen die mensen zelf vertellen, omdat als zij daar heel blij mee zijn dat het nog wel eens iets beter over kan komen dan dat het eigenlijk is. Vergelijk gewoon de pagers met elkaar en kijk welke het best aan je eisen voldoet en dan moet je die gewoon lekker kopen als jij dat wilt! En de ProOne+ is trouwens gewoon de bravo 802 (update van de gewone bravo, die was 800) alleen heeft hij gewoon een iets andere naam.