Ik hoop dat er geen enkele rechter het in zijn hoofd krijgt om een Leek te bestraffen voor een geslaagde reanimatiepoging, mits er niet moedwillig en bewust gereanimeerd is terwijl er vooraf al duidelijk was dat men niet gereanimeerd wilde worden.
Ik begrijp je even niet.
Je geeft aan dat vooraf al duidelijk was dat men niet gereanimeerd wilde worden
dus diegene die aan het reanimeren was negeert dus moedwillig en bewust de wens van het slachtoffer...........
ik snap in deze de "mits" niet
En trouwens z'n persoon mag van mij echt wel gestraft worden anders verliest de niet-reanimatie-penning 100% zijn waarden.
Want als je weet dat iemand niet reanimeert wilt worden om deze toch te gaan reanimeren is niet netjes (ik weet niet hoe ik anders netjes neer moet zetten) dat je het wel doet...............
Dat je men hiermee mensen weg jaagt is dan jammer........of reden om de niet reanimatie penning meer bekendheid te geven.
Als men zich houd aan de niet-reanimatie-penning én de NRR (niet starten bij aantreffen / weten van) dan hoeft men niet bang te zijn voor vervolging.
(als mensen nu eens met die gedachten gaan auto rijden.......dan zou er heel netjes gereden worden in NL)