Middel hulpverlening (ongeval) A28 2.5L - Utrecht 21-03-2013

Auteur Topic: Middel hulpverlening (ongeval) A28 2.5L - Utrecht 21-03-2013  (gelezen 2259 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pino112

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,581
p2kflex
09:24:56 21-03-13GROUP-1P 1 ONGEVAL A28 L 2,4 UTR (beknelling licht) Eenh: DBT622
0706584BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 111)
0706585BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 112)
0706583BRW Veiligheidsregio Utrecht (De Bilt) (Blusploeg)
0706582BRW Veiligheidsregio Utrecht (OvD De Bilt)
0709561BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode Binnensticht - Lekstroom)
0709563BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode Utrecht)
0708441BRW Veiligheidsregio Utrecht (OvD Utrecht)
p2kflex
09:25:04 21-03-13-ALPHA-A1 A28 L 2,5 Utrecht
0726147Ambu 09-147 (RAVU)
p2kflex
09:27:20 21-03-13-ALPHA-Utrecht A28 L 2,5 Aanrijding letsel. 3 personenauto's airbags uit
0736090Politie Veiligheidsregio Utrecht (Persinfo)
p2kflex
09:30:13 21-03-13GROUP-1P 1 ONGEVAL A28 L 2,5 UTR (beknelling licht) Eenh: BHV618
0706584BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 111)
0706585BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 112)
0709561BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode Binnensticht - Lekstroom)
p2kflex
09:36:34 21-03-13-ALPHA-A1 A28 L 2,5 Utrecht
0726126Ambu 09-126 (RAVU)
p2kflex
09:43:19 21-03-13GROUP-1P 1 ONGEVAL A28 L 2,5 UTR (beknelling licht) (nb HV: middel) Eenh: ZST712
MHV0709609BRW Veiligheidsregio Utrecht (Persvoorlichter Regio)
MHV0709358BRW Veiligheidsregio Utrecht (Zeist) (Beroepspersoneel)
MHV0709357BRW Veiligheidsregio Utrecht (Zeist) (Kazernealarm)
MHV0709561BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode Binnensticht - Lekstroom)
MHV0706001BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode)




Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2013, 10:04:21
VR Utrecht ‏@vrutrecht
#ongeval #A28 thv Zeist. 4 voertuigen betrokken bij ongeval. Brandweer gaat mensen uit de auto knippen. Voorlichting verder via politie ^mw


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2013, 20:13:45
Ik zag een foto (maar weet even niet meer waar) waarop de TS (612) en HV (618) Bilthoven tegen de rijrichting in op de baan staan. De eerste alarmering was voor die twee voertuigen, maar vanaf de oprit UMC, waar de voertuigen de weg op draaien, is het niet mogelijk om op de hoofdrijbaan te komen. Eerder deze maand werd de Zeist 713 als eerste voertuig naar een voertuigbrand op de A28 thv 2.5 Links gestuurd.

Zou de centralist aan kunnen geven of het op de hoofd- of parallelbaan is, voor zover dat bij de melding bekend is? Ik vind het zo bijzonder dat twee vrijwel identieke alarmeringen verschillende eenheden in het inzetvoorstel opleveren (volgens hmpaal.nl zijn beide hectometerpaaltjes vóór de oprit UMC):

Citaat
04-03-2013 16:55:32 P 1 VOERTUIGBRAND A28 L 2,5 UTR Eenh: ZST713



09:24:56 21-03-13   GROUP-1   P 1 ONGEVAL A28 L 2,4 UTR (beknelling licht) Eenh: DBT622

09:43:19 21-03-13   GROUP-1   P 1 ONGEVAL A28 L 2,5 UTR (beknelling licht) (nb HV: middel) Eenh: ZST712
 
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Walker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 796
Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2013, 22:49:05
Ik zag een foto (maar weet even niet meer waar) waarop de TS (612) en HV (618) Bilthoven tegen de rijrichting in op de baan staan. De eerste alarmering was voor die twee voertuigen, maar vanaf de oprit UMC, waar de voertuigen de weg op draaien, is het niet mogelijk om op de hoofdrijbaan te komen. Eerder deze maand werd de Zeist 713 als eerste voertuig naar een voertuigbrand op de A28 thv 2.5 Links gestuurd.

Zou de centralist aan kunnen geven of het op de hoofd- of parallelbaan is, voor zover dat bij de melding bekend is? Ik vind het zo bijzonder dat twee vrijwel identieke alarmeringen verschillende eenheden in het inzetvoorstel opleveren (volgens hmpaal.nl zijn beide hectometerpaaltjes vóór de oprit UMC):

Tegen het verkeer inrijden vanaf de Waterlinieweg? Of zit er aan de linkerzijde ook een CADO, net als tussen de parallel- en hoofdrijbaan rechts? Ik zal er eens op letten.
Mister Livingstone, I presume?