Tweet verbod was voor personeel van de brandweer Flevoland. De vraag is of leden van de jeugdbrandweer personeel zijn.
Jij zegt lid zijn van de jeugdbrandweer en filmen/fotograferen voor nieuwssites gaat niet samen. Ook hier op het forum zijn mensen actief die al jaren fotograferen en werkzaam zijn bij politie/brandweer/ambulance. Gaat kennelijk heel goed samen.
Natuurlijk kan een werkgever cq vereniging zaken verbieden. Maar zul je dat ook op papier moeten zetten op het moment dat iemand begint als jeugdlid. Een soort algemene voorwaarden. En ik heb begrepen dat dit bij de jeugdbrandweer Emmeloord niet het geval is.
Brandweer is brandweer, het maakt niet uit of je bij de jeugdbrandweer zit of bij de "echte mannen" hoort
De 2 leden zijn bovendien al eens aangesproken en het lijkt mij dat er dan duidelijke afspraken zijn gemaakt.
Dat het niet goed samen gaat lijkt mij duidelijk, dit topic is een heel mooi voorbeeld... Maar uiteraard zijn er altijd uitzonderingen.
Enkele leden van dit forum hebben het over de zogenaamde doofpot, het is de grootste onzin om dit te gaan roepen! Als organisatie wil je natuurlijk, zonder bemoeienis van buitenaf, eerst de boel evalueren voor je met een evt persbericht naar buiten komt.