Tja, en als er dan niets uit dat gesprek komt, staat het jouw volledig vrij om het filmpje alsnog te posten.. Openbare weg, jij mag filmen, dat kan jouw nie verboden worden..
Heel brandweer Nederland wil dit fragment juist graag zien ter lering, niet ter vermaak, dus erg jammer en mijns inziens een stukje "onprofessioneel" om op deze manier te reageren, en 2 mensen uit je kweekvijver te wieberen.. en waarom?
Omdat ze in hun jeugdige enthousiasme een incident hebben gefilmd? Kom nou zeg... Als je dit als korps echt niet wil hebben, ga dan een gesprek aan en verzoek dringend doch vriendelijk het fragment te verwijderen, hun acties zijn erg radicaal..
Brandweer Nederland brengt overal leertafels(brochures) uit van incidenten waarbij dingen mis zijn gegaan, niet om hun personeel te kakken te zetten, maar om andere korpsen te leren over incidenten. Maar Emmeloord ziet dat blijkbaar niet zitten, hiermee hebben ze hun reputatie een behoorlijke klap toegebracht volgens mij, zeker gezien de discussie van inmiddels 5 pagina's lang hier, en alle media aandacht.
Laten we hopen (en ik ga er ook vanuit) dat we hier in dit topic in ieder geval over mogen blijven discussieren, want geloof me, je kunt er alleen maar beter van worden..