Striping aanbrengen

Auteur Topic: Striping aanbrengen  (gelezen 12267 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #10 Gepost op: 27 maart 2013, 18:54:11
Het zal alle reclameboeren een zorg zijn. Die zetten in hun prijsopgave "Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele overtreding van wettelijke regels (... bla bla ...)" en sluiten iedere aansprakelijkheid uit, zonder verder deugdelijk advies te willen geven. De opdrachtgever zoekt het niet verder uit en laat de rommel erop plakken. Met een beetje pech krijg je zelfs de goedkoopste, minst reflecterende en minst duurzame rommel erop (hoewel, dan doe je het niet veel slechter dan de politie). Het loont de moeite om goed te kijken welk folie je krijgt aangeboden.  :-X
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #11 Gepost op: 27 maart 2013, 18:59:34
Ik weet dat het hun een zorg zou zijn, als ze maar kunnen factureren...
Maar in ons vakgebied zie ik hoofdzakelijk reflecteringen die niet mogen, het zou prettig zijn als daar ook eens op een positieve manier aandacht op gevestigd zou worden.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #12 Gepost op: 27 maart 2013, 20:36:55
Ik weet dat het hun een zorg zou zijn, als ze maar kunnen factureren...
Maar in ons vakgebied zie ik hoofdzakelijk reflecteringen die niet mogen, het zou prettig zijn als daar ook eens op een positieve manier aandacht op gevestigd zou worden.

ehm........ amen O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2013, 14:52:25
(...)
Maar in ons vakgebied zie ik hoofdzakelijk reflecteringen die niet mogen, het zou prettig zijn als daar ook eens op een positieve manier aandacht op gevestigd zou worden.
Reflectie, lampjes, uitrusting, kleding, opschriften, opleiding, gedrag, ARBO, vertel eens iets nieuws.... Hoe willen we daar "positief" aandacht aan besteden?  ???
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2013, 15:00:08
Tja, moeilijke vraag....maar ik wilde niet bepaalde mensen naar beneden trappen  998765
Is een feit dat juist in onze branche zaken terugkomen welke eigenlijk verboden zijn, gebeurd heeeeel vaak.
Positief zou bijvoorbeeld zijn om met een Branche vereniging te starten welke richtlijnen op zouden kunnen zetten.
Of wetgever zou vaste gegevens kunnen doorvoeren.....
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #15 Gepost op: 28 maart 2013, 15:40:32
Even na 5 minuten internetten wat VKR voertuigen.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #16 Gepost op: 28 maart 2013, 15:47:55
Ook even "Hand in eigen boezem"  e050
Ondanks de zeer duidelijke instructie aan de bestikkeraar, heeft deze bij ons gedeeltelijk twee Smarts verkeerd beplakt....
Deze hebben witte Reflectie op achterzijde, en dat mag niet (Tevens missen deze nog het woord Verkeersregelaar)


Deze worden dus nog omgezet naar:
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #17 Gepost op: 28 maart 2013, 19:28:16
Vraagje:
Als verkeersregelaar: mag je dan je auto gebruiken als buffer oid?
Omdat jullie auto's zo opvallend zijn?
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #18 Gepost op: 28 maart 2013, 19:31:59
En wie heeft er nog meer striping op zijn privé-auto en hoe bevalt dit qua wassen, houdbaarheid enzovoort?
Niet op prive auto maar wel ambulances. Pas vooral op met hoge druk. Dat vindt 3M striping niet zo leuk.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #19 Gepost op: 28 maart 2013, 19:34:18
Blauwe kappen op de armaturen? Neem aan dat er amber ingebouwd zit...
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn