Wat minder op de 'man' en wat zakelijker reageren zou je sieren.
Zijn na EHBO'ers nu de fotografen het doelwit?
Ik maak bezwaar tegen de opmerking dat ik hier doelwitten heb. EHBO-ers zijn nog nooit mijn doelwit geweest. Ik heb een eigen mening en die is soms niet gelijk aan de heersende opinie op dit forum.
Minderjarigen met een camera noem ik geen fotografen. Voor mij zijn het gewoon jochies. Ik neem zelfs mijn verantwoordelijkheid door een kinderpsycholoog te adviseren. Ik vind het helemaal niet zo normaal als een minderjarige een paar euro belangrijker vindt dan gevoelens van nabestaanden. Zorgen maken om het geestelijk welzijn van onze jeugd is wat meer volwassen mensen zouden moeten doen.
Buiten dat het hier een hulpverleningsforum is. Er zullen weinig hulpverleners te vinden zijn die beweren dat belang van nabestaanden makkelijk overboord gezet kan worden. Als geintresseerden in hulpverlening of sensatiezoekers er anders over denken loop je hier de gok dat je de wind van voren kunt krijgen.
Ik heb helemaal geen boodschap aan redactieleden van 112 websites met hun eigen belangen. De taak nabestaanden te informeren ligt bij politie. Dat vage nieuwssites in de marge er anders over denken is niet mijn probleem.