Wat vind u als (Buitengewoon) OpsporingsAmbtenaar het leukste van uw werk?

Auteur Topic: Wat vind u als (Buitengewoon) OpsporingsAmbtenaar het leukste van uw werk?  (gelezen 1747 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Geen idee of het hier kan of in de huiskamer, maar ik ben benieuwd:
 - Wat vind u als (Buitengewoon) Opsporingsambtenaar het leukste van uw werk?

Ik zelf vind verkeerszaken wel interessant, maar mag niet overal voor schrijven.
Wat vind ik het leukste?
De afwisseling, het onvoorspelbare, contact met de mensen, buiten op straat werken en een goede samenwerking met de overige hulpdiensten als het nodig is.
Waar zou ik meer ik willen groeien?
Communicatietechniek schiet me te binnen, want een negatieve gedachtengang omzetten in een positieve gedachtengang vind ik wel interessant.

Wel moet ik zeggen dat ik toezichthouder ben en altijd met een Buitengewoon OpsporingsAmbtenaar (BOA) werk.




sylvester1986

  • Gast
Ik zou haast de gekke dingen vergeten. Denk je alles gezien te hebben, kan het dus veel erger. ;D >:D 998765


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Ik ben (nog) geen beroepsmatig (B)OA, maar wat ik wel leuk zou vinden, is het werken als BOA op het water. Hier in het Noorden zijn er genoeg BOA's op het water. Verder sluit ik mij aan bij wat Sylvester zegt, het onverspelbare wat komen gaat. Niks is hetzelfde.


sylvester1986

  • Gast
Ik heb hier in het noorden nog nooit BOA's op het water gezien. Wel een toezichthouder half in het water, was een kwestie van even niet opletten....... e050 e050
Was wel even verfrissend voor mij. :D ;D


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Ik heb hier in het noorden nog nooit BOA's op het water gezien.
Dan is dat toeval haha. Naast de politite op het water zijn er hier (omgeving Snekermeer etc.) (B)OA's op het water en hebben zij hun eigen boot.

Wel een toezichthouder half in het water, was een kwestie van even niet opletten....... e050 e050
Was wel even verfrissend voor mij. :D ;D
Ik hoop dat de temperaturen op dat tijdstip wel aangenaam waren? ^-^


sylvester1986

  • Gast
Ik hoop dat de temperaturen op dat tijdstip wel aangenaam waren? ^-^
Nee, absoluut niet. :'(