En zelfs door Regio midden Gelderland worden ze dus al ingezet...
Snap die gemeentes af en toe echt niet... zoals eerder al gemeld er zijn velen rieten daken... zelf hier in de gemeente... en dan geen toegevoegde waarde vinden? Het zal maar om een wethouder zelf gaan die toevallig een rieten kap heeft...
Het gaat voornamelijk om de regio. Ik ken die structuur niet. Maar volgens mij hebben de wethouders weinig invloed op de grotere regio.
Geloof me maar. Er komt een moment dat de regio het ook een toegevoegde waarde gaat vinden. In het verleden gebeurde dat bij dit soort uitvindingen vrij snel. Hoe vervelend het ook is, we zullen dit soort ideeen tijd moeten gunnen om goed uitgewerkt te worden, en om te zorgen dat alles optimaal werkt.
Wanneer de het eerste team volledig operationeel is (dus KWB + ZWB) zal er al snel voortgang besproken gaan worden. Misschien komt er dan na de zomer al wel een 2de team van de grond aan de andere kant van de regio. Het is vervelend als jou huis net niet gered word omdat het te lang duurde, maar over 1 nacht ijs gaan is ook niet goed. Er komt heus wel een omschakeling op het gegeven moment.
Zou ondertussen Kootwijkerbroek al TP zijn?
Wat ik begrepen heb zijn die nooit terplaatse geweest. Ze zijn omgedraaid en huiswaarts gegaan. Deze woning was niet meer te redden. Maar dat had ik al in een bericht heel lang geleden gemeld.