de jongens op de eerste foto vroeg ik naar de reden van het niet dragen van de dodemensknop:
"die mogen we niet aan, want als ik overboord val dan doet de motor het niet meer en dan kunnen ze me niet ophalen..." Ik heb 'm verteld dat ze los verkrijgbaar zijn voor in je broekzak...
1. ik vind t wel heel schattig dat je ons collegas noemt maar jij heb gewoon particulier bootje waar rescue op geplakt is . (het is wel een mooie foto geworden ik dnek dat ik hem maar als achtegrond neem..)
2. die ''bullshit'' over dat wij zouden hebben gezecht dat we ze niet om mogen gaat ook egt nergens over.
want voor de duidelijkheid we doen ze niet om vanwege de ontwenning. op zee kan je beter niet aandoen is alleen gevaarlijker voor als je in branding ligt en je motor valt uit.
3. o en ook nog leuk om te horen te krijgen dat ze ook voor in je zak verkrijgbaar zijn. had je best mogen zeggen toen we in de boot zaten. hoewel je wel zegt dat je het hebt gedaan .
4. en als je nou egt is serieus genomen wil worden moet je het eerst effe proberen op de kleuterschool misschien zoeken ze nog kleuterjuf........
de groeten van een van de opstappers.